return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Verander je msn background :)
View this Thread in Original format
Henkie_henk



c:\Program files\messenger\
daar de plaatjes veranderen

lvback.gif moet je veranderen :) de 1e letter is een kleine l by the weej :)

hier zijn er alvast 2 die ik ff snel gefixt heb..



serialkillah
hehe:) bedankt:)
Blik
ja zijn wel cool, alleen die 2de heb je helemaal niks aan omdat het een zwarte achtergrond is......moet wel kunnen lezen wie er online zijn hè

en ze zijn te groot :p dus moet ik ze opslaan en gaan verkleinen in paint :p

henkie kan wel tegen beetje kritiek toch?
Little Theseus
I don't care, THX Spankie!
TimeportE
cool thanx henkie.. ik ga nu eff kijken of ik nu een achtergrondje kan maken met de kont van froukje de both er op!! :eyes::p;):D
Henkie_henk
Berichtje aan nerd.. (blik)

Die zwarte achtergrond gaat over in een witte sletje.. k weet nie hoeveel mensen jij online heb staan?? stuk of 50 (al je vrienden :p)

En beter te groot dan te klein.. maarja dat heb je vast noit gehoord??

en tuurlijk kenk wel tege wat kritiek

hier nog meer skill-loze achtergrondjes

http://whitewall.homestead.com/files/lvback3.gif

http://whitewall.homestead.com/files/lvback4.gif

http://whitewall.homestead.com/files/lvback6.gif

http://whitewall.homestead.com/files/lvback7.gif

Ook allemaal op de juiste grote voor mij :P
Flippe
Oud Nieuws!
Ik wist da al!!!!! :p
Blik
quote:
Originally posted by Henkie_henk
Berichtje aan nerd.. (blik)

Die zwarte achtergrond gaat over in een witte sletje.. k weet nie hoeveel mensen jij online heb staan?? stuk of 50 (al je vrienden :p)


beetje stom als bij al de mensen die online die zwartegrond staat....vind je ook nie, en inderdaad, ik heb 50 vrienden in me msn-lijst staan :p

die laatste zijn beter ja :)
TimeportE
die froukje de both komt misschien nog wel wat later maar hiero eerst : Daphne Deckers.. (net eff snel eff in elkaar gezet..) zeker wel een lekker vrouwtje (iig op deze foto('s <== heb er nog meer :D:D)) .. ps.. grote kun je zelf veranderen als je dat wilt..

http://timeporte.i8.com/lvback.gif
slayon
hier is een oude site van mij die ik lang geleden ooit germaakt heb:

http://msn.owns.it

ik hoop dat die code werkt, dit is me eerste url :P


je kunt ook de kleuren verandere door een of ander reg filetjes te starten maar die moet ik nog online zetten.

als je hellnogwat download kun je ook flooden :P
ik zal hem binnenkort wel eens update want ik heb nog een hele sloot files liggen ergens :P

-=WVG=-
Heej die Carmen Electra heb ik gebruikt voor een FCDB-design'tje...

desktopgirls.com ? :)
John
quote:
Originally posted by Flippe
Oud Nieuws!
Ik wist da al!!!!! :p


Hehe ik ook al :) maar toch bedankt
cole achtergrond bij dat eerste plaatje :D

mzzzzls
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement