|
This years best vocals
|
View this Thread in Original format
| DJ-Kreing^^ |
הטראקים בעלי ה
Vocals
הטובים של השנה לפי דעתי הם:
iio aka vaiio - rapture
ayumi hamasaki - trauma
dee age - snowflakes (club mix)
ווקאלים מדהימים לכל הטראקים האלה
תוסיפו עוד טראקים לרשימה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
תוסיפו עוד טראקים לרשימה |
Silverblue - Step Back (A2 Vocal Mix)
אני חולה על הטראק הזה כל כך!!!! |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
dee age - snowflakes (club mix)
|
pulsedriver remix
הרבה יותר טוב אני מת עליו שבהתחלה ששמעתי אותה נגנבתי זהו שיר השנה שלי וזה שיר שאני לא ישכח הרבה מאד שנים
גם המלל שם אותו דבר שזה אדיר יש הרבה שירים
please save me
למשל... |
|
|
| Gil Shwarts |
| Kate Ryan - Scream For More (Original Extended Mix) |
|
|
| MoSH_MaN |
סעמק
עכשיו ששמעתי את זה נזכרתי בתחילת 2001 אוי איזה תקופה טובה זאת הייתה הגעגועים |
|
|
| luckystrike |
יש יותר מדיי ...
אין לי כוח לרשום הרבה ...
סתם מה שעולה לי בראש
MONOBOY - MUSIC IN YOU
DUMONDE & LANGE - memory (original)
WIP - WONT LET YOU DOWN (darren tate remix)
etc etc etc |
|
|
| Ariels |
שני הטראקים הווקאלים הטובים של השנה מבחינתי הם
Iio- Rapture (Armin van buuren remix and riva remix)
Delerium - Innocente (Dj tiesto remix and Deep dish gladiator remix)
איו שהתחילו את דרכם בשם וויו אך נאלצו לשנות את שמם עקב התנגשות עם החברה שמייצרת לפטופים
בכיכובה של נדיה, אשר נולדה בלוב, עברה לגור עם הוריה בפקיסטן ומשם בגיל מאוחר יותר עברה לגור בניו יורק מפיקה קול סקסי לדעת רבים
(!!!!!!! היא ערביה)
גירסאות הריוה וארמין ואן ביורן אהובות עלי ביותר עקב הקטעים השקטים שבהן בא לידי ביטוי הקול באופן הטוב ביותר
Delerium feat. leigh nash - Innocente
במקור הוא שיר גות'י בסגנון ארה או אניגמה
הרמיקסים של דיפ דיש ודיג'י טיאסטו הפכו את השיר הזה ממשהו שאפילו אמא שלי לא הייתה שומעת לשיר פצייץ אני אישית חולה עליו, בקטעים של השקט אני מקבל צמרמורת וכל השיער שלי סומר
(האמת גם בגרסא של ארמין לאייו) |
|
|
| s0undw4v3 |
Aurora Feat. Naimee Cole - Ordinary World (Condor Remix/Video Edit)
!!!
vocals
מדהימים! |
|
|
| Trance man |
ברור ש...
iio - rapture
(no question about it)
:D
וגם לאקיסטרייק צודק..מיוזיק אין יו..וקאלים מדהימים!
ויש עוד:
Ayumi Hamasaki - Unite
Praetorain - Released (למרות שזה כבר מתחיל להמאס..)
Jan Johnston - Superstar (אני מת להשיג את זה לא ממוקסס!! מישהו יכול לעזור? :)) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Trance man
Praetorain - Released (למרות שזה כבר מתחיל להמאס..)
|
אשכרה - אני לא יודע מה כולם התחילו להתלהב מזה פתאום...
הפרומו יצא כבר לפני כמה חודשים
בכל אופן אני בטוח ב
99%
שיש לי את הטראק הזה של
JAN JOHNSTON
לא ממוקסס - תן לי לוקר ואני יעלה לך אותו
:)
ועוד טראקים שעלו לי בראש עם ווקאלס נחמד
OCEAN LAB - CLEAR BLUE WATER (FEERY COERSTEN REMIX)
יש שם קטע שהורג אותי לפני הכניסה - ווקאלס פצצות
perpetuous dreamer - the sound of goodbye
עעענננננננננננקקקק
עוד אחד שנזכרתי עכשיו
RATTY - SUNRISE (HERE I AM)
קצת ישן - אבל הוואקלס חבל על הזמן
!!!
וגם הוידאו של זה פצצה
BTW
TRANCE MAN
לאן נעלמת ? |
|
|
| clubsolutely |
Alex Bartlett - Amnesia
Rank 1 - Such Is Life
Fable - when hes gone
sunbeam - one minute in heaven
dumonde - never look back
ה vocals
הכי תותחים שיש! |
|
|
| Trance man |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אשכרה - אני לא יודע מה כולם התחילו להתלהב מזה פתאום...
הפרומו יצא כבר לפני כמה חודשים
בכל אופן אני בטוח ב
99%
שיש לי את הטראק הזה של
JAN JOHNSTON
לא ממוקסס - תן לי לוקר ואני יעלה לך אותו
:)
ועוד טראקים שעלו לי בראש עם ווקאלס נחמד
OCEAN LAB - CLEAR BLUE WATER (FEERY COERSTEN REMIX)
יש שם קטע שהורג אותי לפני הכניסה - ווקאלס פצצות
perpetuous dreamer - the sound of goodbye
עעענננננננננננקקקק
עוד אחד שנזכרתי עכשיו
RATTY - SUNRISE (HERE I AM)
קצת ישן - אבל הוואקלס חבל על הזמן
!!!
וגם הוידאו של זה פצצה
BTW
TRANCE MAN
לאן נעלמת ? |
היו לי בעיות רציניות עם המחשב בשבוע האחרון..אבל למזלי לא פירמטו לי את ההארדדיסק עוד פעם..ועכשיו הכל בסדר..
אז תגיד,יש לך את סופארסטאר לא ממוקסס באיכות טובה? כי הורדתי את זה פעם ממישהו, אבל באיכות ממש נמוכה...
אתה יכול להעלות לי את בבקשה ללוקר הזה
e-mail: [email protected]t
pass: wayoutwest |
|
|
|
|