|
Avalanche (Aka Yahel) - Friendzone
|
View this Thread in Original format
| DJ-Kreing^^ |
Avalanche (Aka Yahel) - Friendzone
זה אמור להיות שיר פצצתי חדש מתוצרת יהל
למישהו יש את השיר הזה, או שהוא יודע איפה להוריד אותו? |
|
|
| Dj Black |
תגידו למישהו יש את הטראק של אינפקטד ויהל
אלקטרו פאניק? |
|
|
| luckystrike |
אחלה טראק
KREING
יש לי אותו
עכשיו בדקתי בשבילך ויש אותו ב
AG
גם
:)
ו
BLACK
אולי אתה מתכוון ל
YAHEL & PSYSEX - ALIEN PANIC ? |
|
|
| Dj Black |
| לא לא אני התכוונתי למה שרשמתי |
|
|
| DJ-Energy |
אנשים
יש לי את הטראק הזה
avalanche - friend zone (original mix)
זה טראק פשוט ענקקקק!!!!!!!!!!!!!!!!!!
יש גיטרה חשמלית באמצע.. זה פשוט מגניב
:) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
אנשים
יש לי את הטראק הזה
avalanche - friend zone (original mix)
זה טראק פשוט ענקקקק!!!!!!!!!!!!!!!!!!
יש גיטרה חשמלית באמצע.. זה פשוט מגניב
:) |
גם אני אהבתי לאללה...
אחלה פרוגרסיב.
מזכיר לי את
MASSIVE CONTROL (RUN AWAY B SIDE)
:) |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by luckystrike
גם אני אהבתי לאללה...
אחלה פרוגרסיב.
מזכיר לי את
MASSIVE CONTROL (RUN AWAY B SIDE)
:) |
נכון
:p |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
עכשיו אני מוריד את זה באודיו גאלאקסי....
נראה מה זה שווה |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
איזה באסה השיר הזה חסום באידיו גאלאקסי....מישהו יכול אולי לעלות את זה לאנשהו
בקשה אני מת לטראק הזה...
:rolleyes: |
|
|
| DJ-Energy |
| אני יגמור להוריד את פלסטיק אנגל אני יעלה |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
איזה באסה השיר הזה חסום באידיו גאלאקסי....מישהו יכול אולי לעלות את זה לאנשהו
בקשה אני מת לטראק הזה...
:rolleyes: |
תן לי לוקר אני יעלה לך אותו
:) |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by luckystrike
תן לי לוקר אני יעלה לך אותו
:) |
אני עוד מעט מסיים להעלות
:) |
|
|
|
|