return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Videoclip nieuws & reviews
View this Thread in Original format
Belgian Bonzai
Zonet de clip gezien van 'Plastic Boy - From Here To Nowhere'. Te previewen op www.mike.be . Zeer content van de cut, de muziek blijft zeker overeind. 't Is zo'n geanimeerde clip, computer generated.

Filmed in Cyberspace between reality and surreality.
Plastic Boy heads to his headquarters...
"Welcome to my Plastic World"

Kon ik hier maar aandelen van kopen :eek:
TOR
leuke video. benieuwd wie dat ventje heeft ontworpen.. it's cute, hehe
Pumaz
Volgens mij gaat deze thread niet lang mee :p
Belgian Bonzai
quote:
Originally posted by Pumaz
Volgens mij gaat deze thread niet lang mee :p

Hehe, idd, vrees er ook voor. Tegen dat er nog eens een trance-clip op tv gaat te zien zijn staat dit op pagina 188 of zo :toothless

En de clip van Tiësto's Adagio for Strings, da's toch vanop TiC, toch ook alweer ruim 2 jaar geleden of niet?
pooley
Toch is gaan bezien, ziet er cool uit :)
Icone
Best wel cool clipje, past bij wel bij de naam enzo. Best nog wel leuke track... Maar of ik hem lang zal onthouden, weet ik niet.

Alleen spijtig dat hij Plastic Boy nu ook al een beetje gelijk al z'n andere producties gaat doen klinken. Kweet ni, ik zou de MIKE sound zeker herkennen in een club, maar welk alter ego - geen flauw idee meer.

De periode van 'Teardrops From Above,' Life Isn't Easy' en 'Twixt' lijkt toch voorgoed voorbij samen met het aloude Bonzai tijdperk.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE

Privacy Statement