|
BETA Smoelenthread!!! (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Freezel
Nu nog aan het werk of niet? :p |
den xilver, die moet volgens mij ni hard werken. Die zit continu op MSN en posts zelfs op TA :p
Je moet zien hoe schoon die muis nog ligt, die is ni aangeraakt voor het trekken van de foto |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
den xilver, die moet volgens mij ni hard werken. Die zit continu op MSN en posts zelfs op TA :p
Je moet zien hoe schoon die muis nog ligt, die is ni aangeraakt voor het trekken van de foto |
:p
't is met momenten ;) Met het IDTV-project heb ik hier dagen tot 22u gezeten. Maar nu is 't weer redelijk rustig. |
|
|
| TOR |
the uncredible Haak + yours truly @ AiB Outdoor 2004
 |
|
|
| MikeVee |
Opgepast voor mensen met een lage schermresolutie, bij het verder naar beneden scrollen vult mijn hoofd uw scherm :nervous:

:o |
|
|
| djcresto |
een paar weken geleden in Parijs

|
|
|
| New Wave |
Nu nog aan het werk of niet? :p |
Echt zo'n 'ik heb eigenlijk niemand aan de telefoon foto' :p |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by New Wave
Echt zo'n 'ik heb eigenlijk niemand aan de telefoon foto' :p |
Whehe, die foto's zie je nog wel eens bij technische bedrijven of directe verkoopbedrijven en dan voornamelijk bij de oudere managers :D |
|
|
| New Wave |
Whehe, die foto's zie je nog wel eens bij technische bedrijven of directe verkoopbedrijven en dan voornamelijk bij de oudere managers :D |
mwjha, dan lijkt het of ze iets belangrijks aan het doen zijn maar in werkelijkheid horen ze de zoomtoon. :p
| quote: | Originally posted by Pheatus
|
Ik weet niet wie dat meisje daar rechtsachter is maar volgens mij vind ze het gigantisch gezellig :p Belgisch trekje :p? |
|
|
| Jasperovitsj |

BETA-thugs comin' atcha !!! :cool: |
|
|
| Belgian Bonzai |
:D |
|
|
| Bertn |
de stoerste foto die ik vond: