|
[ ^^^ SPAM ^^^ ]
|
View this Thread in Original format
| skelz |
לכל המבלים היום בניק וורן.. תהנו
ולכל המבלים מחר בנקסט.. גם כן
ולסיום.. סתם רציתי לאחל לכם חג שמח וכשר :)
:) |
|
|
| ronsh |
חג שמח אחי....
תנצלו את החג עד תום.....
שיהיה אחלה בחלה בחלה |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
חג שמח!
תזכרו לאכול הרבה חמץ!
וגם מצות.
:disbelief |
|
|
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
חג שמח!
תזכרו לאכול הרבה חמץ!
וגם מצות.
:disbelief |
שמח וכשר ורק חמץ |
|
|
| -CosmicFire- |
חג שמח לכולכם
תנצלו את החופש
(למי שזה חופש) |
|
|
| Shahar |
חג שמח וכשר נשמות
היום ניק וורן בווקס!!!
במקום לחגוג תחג בכלא אני בבית
חג בנזונה לכולםםםםםםם |
|
|
| HyPeRSoNiC |
חג שמח לכולם!!!!
:D |
|
|
| Hell_Copter |
ממממממממממממ שיהיה לכם אחלה חג חבר'ה...
חג שמח וכשר!! |
|
|
| FreaKaZoid |
חג שמח לכולם!!!
אה ושיהיה גם כשר אם אפשר
:/ |
|
|
|
|