return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Gaan er nog mensen naar het Batavierenfeest?
View this Thread in Original format
SnuggLe
De Batavierenrace is er weer komend weekend! Toch wel een begrip in studerend Nederland. Om 0:00 uur starten dit jaar 323 teams vanuit Nijmegen om al rennend naar Enschede te komen: 185 kilometer.
Hieronder meer info:

quote:
De grootste estafetteloop van de wereld, onderverdeeld in 25 etappes over een afstand van ruim 185 kilometer. Een studentenevenement waar jaarlijks ruim 8000 studenten aan deelnemen. En aansluitend Nederlands grootste studentenfeest.

Dat is de Batavierenrace, een studentenloop die vanaf 1973 jaarlijks georganiseerd wordt in het laatste weekend van april. De start is bij het Universitair Sportcentrum te Nijmegen waarna er via Duitsland en de Achterhoek gefinisht wordt op de campus van de Universiteit in Twente.

Een evenement georganiseerd door studenten in Nijmegen en Enschede die gedurende het weekend bijgestaan worden door 500 vrijwilligers. Van deze vrijwilligers zijn er 100 die zich gedurende het jaar bezighouden in één van de 5 vaste medewerkersgroepen.


Aan het einde is er in Enschede een groot studentenfeest, het GROOTSTE studentenfeest van Nederland, met zo'n 10.000 bezoekers.
De laatste herstart, op de Oude Markt in Enschede, is om 17:00 uur. Lekker bij de terrasjes:)

Reden waarom ik deze thread maak, is omdat ik er vorig jaar (of was het er jaar ervoor?) zo'n 8 TA's heb gespot.... die allemaal meeliepen en meefeesten. Dus...dit jaar nog mensen die kant op? BasD is er ook bij, volgensmij :) Glanis, jij ook weer, of zit je in Belgie? :)

Ik heb nog 30 munten van voorgaande jaren, dus die ga ik maar eens opmaken :)

Meer info:
http://www.batavierenrace.nl/
ChooChoo
djdavid en 3 colours zijn drbij volgens mij;)
kolkiewolkie
Ik kan er dit jaar helaas niet bijzijn :( . Erg jammer want ik heb me vorig jaar inderdaad prima vermaakt (best geinig als je inderdaad onverwachts allerlei TA-ers tegen het lijf loopt :p ). Volgens mij ging Jan wel trouwens, maar die heeft vanavond eerst nog een feest hier in Dortmund dus het kan best zijn dat ie verzaakt :D !
Lynxx
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
Ik kan er dit jaar helaas niet bijzijn :( . Erg jammer want ik heb me vorig jaar inderdaad prima vermaakt (best geinig als je inderdaad onverwachts allerlei TA-ers tegen het lijf loopt :p ). Volgens mij ging Jan wel trouwens, maar die heeft vanavond eerst nog een feest hier in Dortmund dus het kan best zijn dat ie verzaakt :D !


Naja, ik zal echt niet verzaken om dat feestje (lekker uit mn dak gaan op progressive house tussen die schöne Frauen) hier hoor!! Tis meer een kwestie van geld. Als de stufi binnen is voor morgen avond dan gooi ik mn tank vol en zieje mij in e'de!!!

Vorig jaar laatste geworden met het team van Atak! Was echt vet cool:p

Edit: Oh en Snuggle, ik denk dat Mischa er ongetwijfeld ook wel zal zijn, draaien in de vb ofzo.
basd
Eén biertje dan.
Blik
Ik zal er zijn, ik doe zelfs mee. Heb de 18de etappe. Is maar 4.6 kilometer lang en gaat vooral door het bos heen. Wel een relaxte etappe. Ook relax is dat ik pas om 11:00 hoef te lopen, zodat ik vanavond ook al kan gaan feesten.

Ik heb er in ieder geval veel zin in
basvh
dat eind feest is 1 groot: zuip/kots/neuk/zoen festijn of niet?
SnuggLe
quote:
Originally posted by Lynxx
Edit: Oh en Snuggle, ik denk dat Mischa er ongetwijfeld ook wel zal zijn, draaien in de vb ofzo.


Mischa aka Mietja aka de Frietenbakker :D
Ja SpikeMike is er wel, kijken of Frannie er ook weer is!
Wordt gezellig :crazy:

quote:
Originally posted by Blik
Ik zal er zijn, ik doe zelfs mee. Heb de 18de etappe. Is maar 4.6 kilometer lang en gaat vooral door het bos heen. Wel een relaxte etappe. Ook relax is dat ik pas om 11:00 hoef te lopen, zodat ik vanavond ook al kan gaan feesten.

Ik heb er in ieder geval veel zin in


Lachen! :) Moet je zeker de vestingbar ingaan en kijken of Misja draait. MischaJonker, ook lid hier.

quote:
Originally posted by basvh
dat eind feest is 1 groot: zuip/kots/neuk/zoen festijn of niet?


Zuipen: ja
Kotsen: alleen de mietjes
Neuken: voor de echte bikkels, maar op de camping wordt er wel wat afgen**kt
Zoenen: standaard

quote:
Originally posted by basd
Eén biertje dan.


Vast :D
Japie ging ook mee toch?
basvh
quote:
Originally posted by SnuggLe


Zuipen: ja
Kotsen: alleen de mietjes
Neuken: voor de echte bikkels, maar op de camping wordt er wel wat afgen**kt
Zoenen: standaard


tis dus eigenlijk net carnaval :D
Blik
quote:
Originally posted by SnuggLe
Mischa aka Mietja aka de Frietenbakker :D

Lachen! :) Moet je zeker de vestingbar ingaan en kijken of Misja draait. MischaJonker, ook lid hier.


Ik denk dat we overal wel gaan kijken morgenavond, vanavond nog ff rustig aan doen, gister in eindhoven wezen stappen en dat voel ik nog aardig. Ben blij dat ik morgen pas om 11:20 hoef te lopen

Je kunt ons team trouwens herkennen aan de lichtblauwe shirtjes met de sponsors:

Breukers BV
Deloitte
Atim opleidingscentrum

Deze zullen we niet met het lopen aanhebben (ziet toch niemand dan door die hesjes) maar wel 's avonds.

Blik
nog 15 minuten en dan begint de dolle pret
Lynxx
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ja SpikeMike is er wel, kijken of Frannie er ook weer is!


Frannie is vet cool, vraag maar aan Armin:D :D :D

En ik ben morgen sowiso erbij. Vanavond hier in Dortmund soortgelijk feest, alleen zonder hardlopen. Op het "Sonnendeck" gaat zeker vette muziek gedraaid worden...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement