|
22-23 April, plannen? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| FUSyke |
| Weet er niemand een leuk plaatsje zijn waar ze House-TechHouse-Electro-Techno draaien? Het mag beke commercieel zijn:) |
|
|
| mellow_head |
| vanavond blut zijn:nervous: |
|
|
| pooley |
gisteren Illusion, Ronald Van Gelderen heeft echt zalige trance gedraaid. Opt einde wat hardtrance omdat het volk niet meewou. Echt veel volk was er niet, the level boven was ook maar lauw :// (en men vrienden wouden daar ni blijven, de janette!)
deze avond, Temple is destelbergen (rofl, wa gaan ik hier meemaken :) ) -> iemand ervaringen? :) |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by emma
studere :( |
same here |
|
|
| FUSyke |
| Aangezien er vanavond niets is naar mijn goesting ga ik een avondje gezellig Monopoly spelen met een fleske(s) drank erbij en een muziekje op de achtergrond ... dit staat garant voor plezier:) |
|
|
| Zehra |
tis toch nie studeren geworden... op laatste moment toch beslist om naar la rocca te gaan...
vanavond studeren dus :o :( |
|
|
| Jasperovitsj |
| Vanavond zaalvoetbal, en net een zware match. En het is van de BETA-party geleden dat ik nog gesjot heb én ik heb ni veel geslapen vannacht...dat gaat weer vlotjes gaan :nervous: |
|
|
| pooley |
Temple is Destelbergen is echt wel een tof clubje.
Laat die je maar vallen, zeer tof ingericht, retevette laser, coole dj booth etc.
Muziek was een mengeling van trance, groove, house, retro. Niks _erg_ commercieels.
van 3 tot 7 geweest, en der zat nog volk, khad daar al bekke schrik voor ma neee !
ben de foto's aant uppen (filmkes zijn wel de moeite)
En ik denk dat we maar 1 zaal gezien hebben :/ |
|
|
| Hydra |
Hoe heet da lieke in den otto? :p |
|
|
|
|