return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 
22-23 April, plannen? (pg. 2)
View this Thread in Original format
FUSyke
Weet er niemand een leuk plaatsje zijn waar ze House-TechHouse-Electro-Techno draaien? Het mag beke commercieel zijn:)
Bertn
fuse?
mellow_head
vanavond blut zijn:nervous:
emma
studere :(
pooley
gisteren Illusion, Ronald Van Gelderen heeft echt zalige trance gedraaid. Opt einde wat hardtrance omdat het volk niet meewou. Echt veel volk was er niet, the level boven was ook maar lauw :// (en men vrienden wouden daar ni blijven, de janette!)


deze avond, Temple is destelbergen (rofl, wa gaan ik hier meemaken :) ) -> iemand ervaringen? :)
Zehra
quote:
Originally posted by emma
studere :(


same here
FUSyke
Aangezien er vanavond niets is naar mijn goesting ga ik een avondje gezellig Monopoly spelen met een fleske(s) drank erbij en een muziekje op de achtergrond ... dit staat garant voor plezier:)
Zehra
tis toch nie studeren geworden... op laatste moment toch beslist om naar la rocca te gaan...

vanavond studeren dus :o :(
Jasperovitsj
Vanavond zaalvoetbal, en net een zware match. En het is van de BETA-party geleden dat ik nog gesjot heb én ik heb ni veel geslapen vannacht...dat gaat weer vlotjes gaan :nervous:
pooley
Temple is Destelbergen is echt wel een tof clubje.
Laat die je maar vallen, zeer tof ingericht, retevette laser, coole dj booth etc.
Muziek was een mengeling van trance, groove, house, retro. Niks _erg_ commercieels.
van 3 tot 7 geweest, en der zat nog volk, khad daar al bekke schrik voor ma neee !
ben de foto's aant uppen (filmkes zijn wel de moeite)

En ik denk dat we maar 1 zaal gezien hebben :/

pooley
http://4bomen.narfum.org/PartyPics/

Kijk maar is, de filmkes zijn wel de moeite.
Hydra
quote:
Originally posted by pooley
http://4bomen.narfum.org/PartyPics/
Kijk maar is, de filmkes zijn wel de moeite.

Hoe heet da lieke in den otto? :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement