return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
Glenn-Holmes is in the house again - my Come-Back
View this Thread in Original format
Glenn-Holmes
אהלן אנשים אחרי העדרות ממושכת בעקבות החלפת מחשב ואיבוד ססמתי אני כאן בעזרתו של חן שגייס עבורי ססמא חדשה היישר מצמרת המודים של טראנס אדיקט
שמעתי לאחרונה שהתחיל להיות פה מת ויבש
אז יאללה תוציאו את חברי הפורום האבודים מהבוידעם ובואו ניסחף לחוויה של ימי פורום שמעולם לא היו פה!
אם נרצה אין זו הגדה!
Hell_Copter
אני מבקש.....
גם אני שותף מלא בגיוס הסיסמא האבודה :)
ברוך שובך אח :disbelief
princess cc
כן באמת נהיה יבש לא הייתי פה יםםםםםםםם זמן
אני חוזרת וכאילו לא הלכתי...
לא נפתחו ת'רדים חדשים... לא עדכונים... לא כלום
האמת שלא ממש חזרתי ולא יהיה לי זמן לכתוב בתקופה הקרובה,...
קצת עסוקה אבל אני נכנסת להתעדכן מידי פעם
אז יאללה רוצה ספאמים שיהיה מעניין ;)
Shahar
אמרתי לכם אם אני לא יכנס יהיה פה שיעמום
Meltdown
הגיע הזמן שתחזור!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement