|
מוזיקה אלקטרונית - פסקול לחיינו (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
שחר לא משנה מה תעשה לא תצליח לשכנע אותי שזה לא שיר טוב
ממוסחר תחת, אבל טוב |
אם אני יכתוב שאנלא מגיב אתה תבין תרמז?
אנלא טורח אפילו לצטט מה שאליאור כתב |
|
|
| DjChook |
בכל מקרה,
Delerium - Silence
עושה לי שני דברים
אחד, מזכיר לי בחורה בשם סיילנס מקיבוץ שגיא בצפון
והשני זה סיפור של אח שלי ממסיבה בפאצ'ה שפול אוקנפלד שם את זה
בדיוק שירד מסוק....
אומנם לא היתי שם, אבל מהסיפורים שלו זה בנה לי תמונה בראש
עכשיו
Satisfaction
איה נאפה מן הסתם
ו.... זה תכלס בשביל אורן
Saturday is the only day I wake up thinking bout
מזכיר לי את החברה לשעבר שלי :)
למרות שזה לא באמת טראנס חחח |
|
|
| Shahar |
איציק קלה - מחפש
תמיד מזכיר לי את חברה שלייייי כפרה עליה ואת המורה לנהיגה שתמיד שם לנו את זה באוטו
אבי ביטר - הייתי כריש בעולם התחתון
לפני שנה וקצת חבר שלי כמעט נכנס לכלא ושרנו לו את זה כל הזמן
Afro Dite - Turn It Up
ידידה שלי אחת שבקרוב אולי תבוא למסיבות בווקס
(בערך החברה הבאה שלי)
אדיר כבר שמע עליה :D
קובי פרץ - אני אוהב אותך
מזכיר תקצין מיון קורסים בבקוםםםם
חרשנו את זה שםםםם
לירן נדל - ועכשיו
שבוע לפני הגיוס עשינו מנגל אצל ידידה פתאום בלי קשר שמענו תשיר הזה
תמיר גל ושראל - דמעה של גבר
חברה שלי הקודמת כל הזמן היינו חורשים על זה |
|
|
| dan_yarok!! |
אוו ווא טרד פשוט גאוני
יש המון דוגמאות...
אבל מאז ומתמיד...
Armin van buuren - burned with desire ( rising star remix)
טראק שפשוט מזכיר לי תקופה נדירה שבה פשוט הכל הלך טוב
וכמובן איך לא? בחורה )-:
ויש עוד מלא כאלה..
עוד דוגמא זה הטראק
ton tb - dream mechine
עד הטראק הזה לא הערכתי פשוט טרנס איכותי..הייתי שומע את כל הסוגים בעיקרון אבל לא נכנסתי לזה ממש..כל פעם שתשמיע לי את זה אני לא ישכח איך נגנבתי ששמעתי את זה בפעם בראשונה שהאזנתי לסטייט אוף טרנס...
אממ...
כמובן שקטעים נוסטלגים של טייסטו מהתקופה שהוא פשוט שלט הם יחזירו אותי לימים שאתהבתי במוזיקה בכללי..והיו המון כאלה
המוזיקה הזאת פשוט השתלטה לי על החיים אני לא יכול להעביר 5 דקות בבית בלי לשמוע מוזיקה..זה מגיל 11 כבר ככה..וזה מצחיק כי כל החברים שלי חושבים שאני מוזר שאני היחידי ששומע טרנס מלודי אפליפטינג פרוגרסיו וכ'ו..
וזה מדהים עד כמה שטראקים יכולים להיות משמעותיים לגבי ולפעמים להזכיר לי דברים טובים/רעים.
אין מה לעשות טרנס זה בדם רק חבל שאני מרגיש השנה הדרדרות אדירה!.
אומנם הפרוגרסיו פורח אבל גם הוא מתחיל להתמחסר יותר מדי והוא גם משתחלט על הטרנס
סטייט אוף טרנס הפך לסטייט אוף פרוג טרנס. |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by dan_yarok!!
חבל שאני מרגיש השנה הדרדרות אדירה!.
אומנם הפרוגרסיו פורח אבל גם הוא מתחיל להתמחסר יותר מדי והוא גם משתחלט על הטרנס
סטייט אוף טרנס הפך לסטייט אוף פרוג טרנס. |
וואוו איזה תענוג אני מקבל תהזדמנות לצטט פעמיים באותו יום את אותה הפסקה של ארמין מתוך הדיסק הדש שלו אסוט 2005
למקרה שלא קראת בטרד על הקטע של אבאב אנד ביונד ואנדי מור הנה שוב הציטוט לגבי משכתבת...
" i think trance is becoming a broader term for a lot of different genres, it's no longer a specific kind of music within the dance scene.trance has elements of all different types of music. i play a lot of tracks that are labelled as progressive, tribal progressive, techno, trance, euphoric trance, vocal trance, melodic progressive - all sorts of genres! these days it's really hard to label a specific sound. 2004 especially has shown that a lot of styles are mutating and evolving into this all-over new sound. which is basically dance music going back to it's roots."
ותודה לארמין שביטא באנגלית טוב יותר משהייתי מבטא בעברית את משאפשר להגיד למאוכזבי "השתלטות" הפרוגרסיב
משממש מרגיז זה שלפעמים אותם אנשים שמבקרים את השתלטותה הפרוגרסיב מרשים לעצמם לקטול כמעט כל קטע אפליפטינג שיוצא...:rolleyes: |
|
|
| dan_yarok!! |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
וואוו איזה תענוג אני מקבל תהזדמנות לצטט פעמיים באותו יום את אותה הפסקה של ארמין מתוך הדיסק הדש שלו אסוט 2005
למקרה שלא קראת בטרד על הקטע של אבאב אנד ביונד ואנדי מור הנה שוב הציטוט לגבי משכתבת...
" i think trance is becoming a broader term for a lot of different genres, it's no longer a specific kind of music within the dance scene.trance has elements of all different types of music. i play a lot of tracks that are labelled as progressive, tribal progressive, techno, trance, euphoric trance, vocal trance, melodic progressive - all sorts of genres! these days it's really hard to label a specific sound. 2004 especially has shown that a lot of styles are mutating and evolving into this all-over new sound. whichis basically dance music going back to it's roots."
ותודה לארמין שביטא באנגלית טוב יותר משהייתי מבטא בעברית את משאפשר להגיד למאוכזבי "השתלטות" הפרוגרסיב
משממש מרגיז זה שלפעמים אותם אנשים שמבקרים את השתלטותה הפרוגרסיב מרשים לעצמם לקטול כמעט כל קטע אפליפטינג שיוצא...:rolleyes: |
כנראה לא הבנת...אין לי כלום נגד פרוגרסיו..אני ממש אוהב פרוגרסיו
ואת המלודיות והצלילים המדהימים שבאמת הכניסו משו חדש לטרנס יוצרים כמו אנדי מור וכל אלה..
אבל אני פשוט הייתי רוצה לשמעו יותר קטעי טרנס כאלה כמו
super 8 - cre8
או
GTR - Reason To Believe
ויש עוד המון דוגמאות... |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by dan_yarok!!
כנראה לא הבנת...אין לי כלום נגד פרוגרסיו..אני ממש אוהב פרוגרסיו
ואת המלודיות והצלילים המדהימים שבאמת הכניסו משו חדש לטרנס יוצרים כמו אנדי מור וכל אלה..
אבל אני פשוט הייתי רוצה לשמעו יותר קטעי טרנס כאלה כמו
super 8 - cre8
או
GTR - Reason To Believe
ויש עוד המון דוגמאות... |
תמיד יהיו בשטח היותרים שימשיכו לספק לך את היצירות הללו
למען האמת גם אני אוהב תקטעים האלה
קטעי אפליפטינג שיושבים טוב מאוד על האוזן- לא משהו שגם האהבה הגוברת שלי לפרוגרסיב תוכל למחוק |
|
|
| dan_yarok!! |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
תמיד יהיו בשטח היותרים שימשיכו לספק לך את היצירות הללו
למען האמת גם אני אוהב תקטעים האלה
קטעי אפליפטינג שיושבים טוב מאוד על האוזן- לא משהו שגם האהבה הגוברת שלי לפרוגרסיב תוכל למחוק |
עובדה שעד עכשיו לא היו כמעט קטעים שהרשימו אותי בתחום הזה..
שמעתי עכשיו ביום חמישי אצל ארמין את הטראק החדש של
ron van den buken
אהבתי וגם זה שבא אחריו של מרק נורמן אבל הם בסדר לא יותר מזה
ממש לא... |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by dan_yarok!!
עובדה שעד עכשיו לא היו כמעט קטעים שהרשימו אותי בתחום הזה..
שמעתי עכשיו ביום חמישי אצל ארמין את הטראק החדש של
ron van den buken
אהבתי וגם זה שבא אחריו של מרק נורמן אבל הם בסדר לא יותר מזה
ממש לא... |
רון ואן דן ביוקן החדש שמאלצי וסתמי.....
אבל, מארק נורמן החדש - ע נ ק ! ! ! |
|
|
| Meltdown |
| אני עכשיו יותר בכיוון של קטעים של אדם וייט |
|
|
| Rising |
Howie b - Making Love On Your Side (S-Gypsy Edit) את הקטע שמעתי לפני ארבע שנים בערך
ועד לאותה תקופה לא ידעתי מה זה פרוגרסיב וטריבאל והאוס בכלל
הייתי שומע דברים יותר מסחריים בתחום.
הייתי שפוט של אפלפיטינג ומלודי טראנס..
והקטע הזה קרע אותי!!:)
לאחרונה הבנתי שעופר ניסים מנגן אותו ביציאה מטורפת.. תמיד יבוא זה שיהרוס..
Shakta - Lepton Head (Deedrah Remix) מזכיר תרגעים הטובים שהייתי צעיר חח :)
שהייתי שומע פסיכודאלי ולא היו לי צרות בחיים :crazy:
Andain - Summer Calling
Armin van Buuren - Burned with Desire..
תמיד יתחברו לי עם הבחורה שאני אוהב.
בטוח יש עוד אבל לא עולה כרגע |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
Tayfoon
אין לי מושג של מי
אני לא כ"כ בטוח שזה השם שלו
פשוט זה קטע שלא משנה כמה פעמים אני אשמע אותו, אני פשוט אשקע במעין אופוריה עם חשק לרקוד... |
נראה לי אתה מתכוון ל:
IRS - Typhoon (12 Mix)
משנת 2000 |
|
|
|
|