|
ההפקה החד פעמית שלכם - תזרמו עם הפנטזיה (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Rising |
| אלה חלומות אלה? איפה הדימיון איפה?? |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by DJ Alex E. חימום:
Max Graham
ממש אהבתי את הסט האחרון שלו בגלובל ובכלל עוד לפני כן שמעתי מספר סטים מרשימים שלו
אם לא אותו אז את
hernan cattaneo
מלך !!
מופע מרכזי:אם נלך עם קטנאו,המופע המרכזי שלי היה
john digweed
חלום שלי מאז ומתמיד לראות אותו
אם נלך עם מקס,אז המופע המרכזי יהיה
Marco V
עוד אדם שאני מת לשמוע אותו לייב.כל סט שלו טירוף |
אלכס חימום של גראהאם למארקו וי..?
קצת לא נראה לי הכי מתאים...
אין לי בעיה עם כל אחד מהם דרך אגב... פשוט נראה לי קצת לא מתאים
גראהאם לדעתי יכול לחמם לא רע דווקא את קאטאניו או דיגוויד
במחשבה שניה....לא מוצא מישהו שאני יכול לקרוא לו חימום מתאים למרקו וי...אולי גיל או ירון או אדיר יוכלו לתרום פה את דעתם... |
|
|
| DJ Alex E. |
טוב לפי ההיגין הביפיאמי,מקס שמנגן פרוג טראנס לא יכול לחמם אנשים שמנגנים פרוג האוס כמו קטנאו ודיגוויד
בקשר למשפט האחרון שלך
מסכים
לא יודע לא חשבתי על מישהו שיכול לחמם את מארקו
פשוט אמרתי אם כבר אז כבר לתקוע שם את מקס חחחחח
במחשבה שניה,אפשר לתקוע שם כחימום את קטאנה !!!!!!! |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
טוב לפי ההיגין הביפיאמי,מקס שמנגן פרוג טראנס לא יכול לחמם אנשים שמנגנים פרוג האוס כמו קטנאו ודיגוויד
בקשר למשפט האחרון שלך
מסכים
לא יודע לא חשבתי על מישהו שיכול לחמם את מארקו
פשוט אמרתי אם כבר אז כבר לתקוע שם את מקס חחחחח
במחשבה שניה,אפשר לתקוע שם כחימום את קטאנה !!!!!!! |
מקס יוצר פרוג טראנס בעיקר אבל מנגן לא מעט קטעי האוס דווקא
הסטים שלו יותר לכיוון ההאוס מאלה של מרקוס למשל.... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אני אומר לך לפי מה שאני שמעתי...
הסאונד היה חרא ברמות....
וגם הווליום היה גבוה מדי...
כבר עדיף קו מילניום... אני לא צוחק :rolleyes: |
אם שמעת שמעת
אולי זה היה לפני שתיקנו תסאונד
היום הסאונד שם יותר טוב מהדום
תכלס אין טענות |
|
|
| sabi10 |
אז ככה:
הפנטזיה שלי היא בפארק הירקון עולים אחד אחרי השני ולא משנה באיזה סדר :
Giorgio Ponticelli
Ciacomix
Mike Hunter
DJ Irish
DuMonde
Above & Beyond
Marcos
JK Walker
Manuel Le Saux
מופע ענק.... משהו כמו 30 - 40 אלף איש
טרוף טוטאלי!!! |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by sabi10
אז ככה:
הפנטזיה שלי היא בפארק הירקון עולים אחד אחרי השני ולא משנה באיזה סדר :
Giorgio Ponticelli
Ciacomix
Mike Hunter
DJ Irish
DuMonde
Above & Beyond
Marcos
JK Walker
Manuel Le Saux
מופע ענק.... משהו כמו 30 - 40 אלף איש
טרוף טוטאלי!!! |
אפילו בטרד פנטזיות סאבי מביא לנו משהו שהוא תירוץ
כל פעם שיהיה איזה אירוע גדול סאבי יגיד שהוא מאוכזב שזה לא מתקרב אפילו להגשמת הפנטזיה שלו ולכן הוא לא יבוא |
|
|
| Scorchio |
טוב אז ככה
המקום שאני הייתי בוחר חייב להיות אחד מהמקומות שהסצינה גדלה עליהם ונסגרו לצערנו
הייתי בוחר אולי בזום שבנמל או אוקטופוס
זום לדעתי יותר טוב כי הוא פתוח ורואים את הים ממנו
יש בו הרגשה של חופש
קהל היעד: כל מי שאוהב מוזיקה טובה !
היום בשנה: 1.1.2006
תאריך של התחדשות
הדיג'ייס:
לחימום הייתי מביא תקליטן שגיליתי לאחרונה ולא המון מכירים אבל לאחר ששמעתי כמה סטים אחרונים אחרונים שלו התאהבתי בסגנון המוזיקלי המיוחד מאוד שלו
דזין מאסיילו
וכמופע המרכזי:
אין מישהו שהייתי רוצה לראות ברגע זה יותר מאשר
מיסטר ג'יימס זביאלה המדהים שחתום כיום בלייבל של רנסאנס ואולי הדיג'יי הכי מבטיח נכון להיום |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Scorchio
טוב אז ככה
המקום שאני הייתי בוחר חייב להיות אחד מהמקומות שהסצינה גדלה עליהם ונסגרו לצערנו
הייתי בוחר אולי בזום שבנמל או אוקטופוס
זום לדעתי יותר טוב כי הוא פתוח ורואים את הים ממנו
יש בו הרגשה של חופש |
פייייי זום
בדיוק שבוע שעבר לפני המסיבה דיברתי עם אייל על זה שסגרו תמקום |
|
|
| sabi10 |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אפילו בטרד פנטזיות סאבי מביא לנו משהו שהוא תירוץ
כל פעם שיהיה איזה אירוע גדול סאבי יגיד שהוא מאוכזב שזה לא מתקרב אפילו להגשמת הפנטזיה שלו ולכן הוא לא יבוא |
למה ככה...
מה שבטוח זה שאת דומונד אני לא מפסיד בשום בחיר!!!!! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by sabi10
למה ככה...
מה שבטוח זה שאת דומונד אני לא מפסיד בשום בחיר!!!!! |
הם לא יבואו בקרוב |
|
|
| Viber |
אם לזרום עד הסוף אז בשביל האירוע שלי אני מכניס את אוקנפולד למכונת זמן ומוציא את אוקנפולד של 99 שיופיע וזה מספיק לי
:tongue2 |
|
|
|
|