|
BeTA ID-contest 04 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Freezel |
| quote: | Originally posted by TOR
freeeeeeeeeeeezel :whip:
;) |
Hehe en niet mijn avatar stelen! :p ;) |
|
|
| Jasperovitsj |
TOR maakt een inhaalbeweging!
1. Freezel - 70 ptn.
2. TOR - 67 ptn.
3. Bertn - 53 ptn.
3. Belgian Bonzai - 53 ptn.
5. Real - 32 ptn.
6. MikeVee - 23 ptn. |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Freezel
Hehe en niet mijn avatar stelen! :p ;) |
that does it.. you're going down, boy! :D |
|
|
| mellow_head |
| och ik win toch! |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by TOR
that does it.. you're going down, boy! :D |
Denk het ook, ik herken er echt niet meer ;) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by pooley
New-Wave komt er ook aan maar dies nog in het wanna-be stadium :) |
Ik hoef geen belg te zijn hoor. Laat Freezel en Ei maar half belg zijn.:p In het nederlands forum hebben ze het alleen maar over Progressive en zitten ze te zeveren als je gezellig loopt te praten. Hier kan je nog gezellig praten.:p Wees maar niet bang dat er nog een nederlander met de ID bezig gaat. Trance is niet mijn favourite style dus ik zal geen enkele plaat herkennen :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by New Wave
Trance is niet mijn favourite style dus ik zal geen enkele plaat herkennen :p |
Er staan ook een paar techno en houseplaatjes in ;)
En prog :p |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Er staan ook een paar techno en houseplaatjes in ;)
En prog :p |
Track 11 is techno, paar chillout tracks maar de rest zegt me niets. Ik haak echt af :p |
|
|
| Jasperovitsj |
TOR on the move again!
1. Freezel - 70 ptn.
2. TOR - 69 ptn.
3. Bertn - 53 ptn.
3. Belgian Bonzai - 53 ptn.
5. Real - 32 ptn.
6. MikeVee - 23 ptn. |
|
|
| Freezel |
| Vervroeg die deadline eens, dan win ik ook weer eens wat :D |
|
|
| mellow_head |
| quote: | Originally posted by Freezel
Vervroeg die deadline eens, dan win ik ook weer eens wat :D |
STFU!!! |
|
|
|
|