| arik |
חשבתי שאולי כל העינים שעכשיו נועלים את רב השירים באודיו גאלקסי זה שטויות
אבל כנראה שטעיתי
אני מוצא מה שאני רוצה אבל לא מצלי להוריד כלום
אין דבר יותר מבאס מזה עוד פעם אחת שזה קורה לי ואני יתחיל לבכות או יתעבד או משהו
בקשה בטוח מישהו יודע ממכם
ראיתי כבר שנתנו אבל לא הבנתי כלום באנגלית אז חשבתי שאולי אם מישהו אחר יסביר לי בשפה אחרת אני יבין את זה |
|
|