return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
מישהו בבקשה יכול להסביר איך מעיפים את השמירת זכויות מאודיוגאלאקסי בקשה?
View this Thread in Original format
arik
חשבתי שאולי כל העינים שעכשיו נועלים את רב השירים באודיו גאלקסי זה שטויות
אבל כנראה שטעיתי
אני מוצא מה שאני רוצה אבל לא מצלי להוריד כלום
אין דבר יותר מבאס מזה עוד פעם אחת שזה קורה לי ואני יתחיל לבכות או יתעבד או משהו
בקשה בטוח מישהו יודע ממכם
ראיתי כבר שנתנו אבל לא הבנתי כלום באנגלית אז חשבתי שאולי אם מישהו אחר יסביר לי בשפה אחרת אני יבין את זה
luckystrike
כן גם אני ראיתי שיש דרך
אבל זה קצת מסובך
אני כבר לא זוכר אחי

משהוא - תפתח
GROUP
סתם על איזהשהוא שם ואז את השיר שאתה מוצא אפילו שיש עליו זכויות תשלח למי שבגרופ הזאת שזה בעצם אתה וזה ישלח בכל זאת
:)
Ariels
יש זכויות באודיוגלאקסי
?!?!?!?!?!?!?!?!?!?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement