return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
אם אתם רוצים לחנך את הדור אז.....
View this Thread in Original format
Dj Moriano
אם אתם כל כך רוצים ללמד את האנשים בארץ מה זאת מוזיקה
נורמלית ושיפתחו לדברים ושילמדו דברים אז אל תצחקו עליהם תתקנו אותם

לדוגמא אני חושב שלאקי סטרייק רשם את זה:
שמישהו חשב שלפסיכודלי קוראים רק טראקים


אז במקום לצחוק עליהם תתקנו אותם.
תנסו להשמיע להם גם חומר לא מסחרי....
luckystrike
quote:
Originally posted by Dj Moriano
אם אתם כל כך רוצים ללמד את האנשים בארץ מה זאת מוזיקה
נורמלית ושיפתחו לדברים ושילמדו דברים אז אל תצחקו עליהם תתקנו אותם

לדוגמא אני חושב שלאקי סטרייק רשם את זה:
שמישהו חשב שלפסיכודלי קוראים רק טראקים


אז במקום לצחוק עליהם תתקנו אותם.
תנסו להשמיע להם גם חומר לא מסחרי....


ברור שתיקנתי אותו
והתקפעתי מצחוק אח"כ
:stongue:

חברים שלי לא אוהבים מה שלא מסחרי - הם מקרה מיוחד
אוזניים סגורות שחבל על הזמן

השמעתי לאחד את הפרומו של ריבה רמיקס ל
IIO - RAPTURE
לפני איזה חודשיים בערך שהוא רק יצא
והוא אמר לי שזה חרא

עכשיו לפני כמה ימים הוא שמע את זה הרבה ברדיו והתקשר אליי וזמזמם לי את המילים בטלפון כדי שאני ייתן לו את השם
הזכרתי לו שזה אותו אחד שהשמעתי לו לפני חודשיים ...

:whip:
Dj-2TaLL
חחחחחחח
הם לא מקרה מיוחד...
גם אצלי שאני מנסה לחדיר את "החוכמה" הם לא רוצים...
:)
"לא לא, תביא אבל מוכרים"
:):):)
Dj Black
זהוווו!!!...לאקי
ככה החברים שלי
אני משמיע להם את הטראקים שמשמיעים בכל מועדון בהולנד
הם....האאא לא משהוו

אח"כ
שזה נהייה מוכר בארץ הם אומרים לי שזה יפה
זה מה שאומר האנשים פה לא אמיתיים

:mad:
Dj Moriano
כן חברים שלי אוהבים רק את טיאסטו והם לא מבינים בכלל
אז אני תמיד מביא להם איזה טראק אומר להם שזה של טיאסטו הם מתחילים לשמוע אותו ואחרי שאני רואה שהם שומעים אותו הרבה אני אומר להם שזה לא של טיאסטו ככה עשיתי להם עם
rapture.
ועם עוד כל מיני.
זה מצחיק לאללה...



ככה אני גורם להם לשמוע הרבה יותר דברים.
luckystrike
quote:
Originally posted by Dj Moriano
כן חברים שלי אוהבים רק את טיאסטו והם לא מבינים בכלל
אז אני תמיד מביא להם איזה טראק אומר להם שזה של טיאסטו הם מתחילים לשמוע אותו ואחרי שאני רואה שהם שומעים אותו הרבה אני אומר להם שזה לא של טיאסטו ככה עשיתי להם עם
rapture.
ועם עוד כל מיני.
זה מצחיק לאללה...



ככה אני גורם להם לשמוע הרבה יותר דברים.



ניסיתי את זה
לא עובד
:)
רק מה שמוכר
:mad:
Dj-2TaLL
עוד בעיה כמו שמישהו כתב זה בהזמנות...
קלאבברים באים...
ורואים בהזמנות של דיסקוטקים קלאב טרנס והואס, אז מה אתם מצפים שיחשבו שהם באים למסיבה ושומעים ואיו וטיאסטו?!?!?
DJ_BoN
חברים שלי לא אוהבים טראנסים בכלל....
MoSH_MaN
חברים של יאוהבים טראנסים וראפ

וכל אני גם עושה טראנסים ואני גם עושה עם חברים שלי ראפ

בחור יצירתי

GanG X F-Ever

Middle SidE!
Ariels
quote:
Originally posted by Dj-2TaLL
עוד בעיה כמו שמישהו כתב זה בהזמנות...
קלאבברים באים...
ורואים בהזמנות של דיסקוטקים קלאב טרנס והואס, אז מה אתם מצפים שיחשבו שהם באים למסיבה ושומעים ואיו וטיאסטו?!?!?


לא בדיוק אבל אני אסלח לך
אמרתי בטרד אחר שעל כל ההזמנות למסיבות רשום
dance, House, להיטים

ואז שהערס הישראלי חסר הקב"א והדיסלקט מגיע הוא רואה שרשום האוס
אז באופן אוטומטי המוזיקה הזאתי נקראת אצלו האוס ולך תוציא לו את זה מהראש אחרי 5 שנים שהוא יודע שזה נקרא האוס

עכשיו יש את אלה שאוהבים רוק
הם קוראים להכל טראנסים וכמה שהם לא מבינים בשיט מסתבר שהם יותר מדויקים מכל שאר הערסים שחושבים שהם מבינים גדולים

Dj-2TaLL
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

ואללה אחי לא חשבתי על זה...
:)
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Ariels



ואז שהערס הישראלי חסר הקב"א והדיסלקט מגיע הוא רואה שרשום האוס
אז באופן אוטומטי המוזיקה הזאתי נקראת אצלו האוס ולך תוציא לו את זה מהראש אחרי 5 שנים שהוא יודע שזה נקרא האוס



די כבר נמאס להתבכיין על הערסים תבינו אנחנו לא כזה עם מחונך.....

תקבלו את הערסים תקבלו את הסגנון מוזיקה בארץ
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement