|
החתימה שלי...
|
View this Thread in Original format
| dj alonzo |
???מה אתם חושבים עליה
לקח לי בערך 3 וחצי דקות לעשות אותה ואני די מרוצה אבל אני רוצה את הדעות שלכם...
כמו שבטח הבנתם אני די מכור לשחייה.. |
|
|
| luckystrike |
| אחלה חתימה :) |
|
|
| MoSH_MaN |
נחמד...
גם לי הייתה פעם חתימה מגניבה שאנשים כאן מהפורום אמרו לי שהיא יפה והיה לה כזה מפל שמכיר כזה טראנס לאנד
בקיצר היא נמחקה לי מהמחשב והגאוכיטיס המזדיינים מחקו לי את החשבון והאתר מן הסתם ככה שאיבדתי את התמונה ואת האתר שהיה זוהר אז... |
|
|
| dj alonzo |
אחי לך למודעה על של החתימות ב
chill out room
ותבקש שיעשו לך... תפרט מה אתה רוצה בדיוק או בערך ונראה אולי אפילו אני אנסה לעשות לך משהו.. למרות שאני לא באותה רמה כמו כמה מהאנשים פה, יש פה אנשים מוכשרים משהו בן זונה!! אני בטוח שמישהו מהם יוכל לעשות לך איזו חתימה פצצתית. |
|
|
| Ariels |
אני בקטע של
give a chance to the trance !!! |
|
|
| luckystrike |
אריאל אני לא רואה את התמונה שלך...
מחר או מחרתיים אני מקווה שתהיה לי חתימה חדשה
:) |
|
|
| Ariels |
התמונה ישובת על גאוסיטיס והלינק עובר דרך
ariels.cjb.net
(אל תכנסו אין שם כלום כרגע)
בכל מקרה לא יודע
לפעמים רואים את התמונה לפעמים לא
:( :( :( |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by dj alonzo
כמו שבטח הבנתם אני די מכור לשחייה.. |
השחיין זה אתה
???
ובחור בתמונה הקודמת מי זה
?????
זה גם אתה
???? |
|
|
| Dj Black |
אם מדברים על חתימות קבלו את שלי
;) |
|
|
| dj alonzo |
| quote: | Originally posted by Ariels
השחיין זה אתה
???
ובחור בתמונה הקודמת מי זה
?????
זה גם אתה
???? |
בחתימה הקודמת שלי אז התמונה הייתה אני.. אבל בחדשה זה השחיין הכי טוב בעולם - פיטר ואן דן הוגנבנד.... הלוואי שזה הייתי אני;) |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by dj alonzo
בחתימה הקודמת שלי אז התמונה הייתה אני.. ;) |
וואי היית נראה שם מסטול לגמרי
כאילו אתה איזה נרקומן בחדר מלא עשן |
|
|
| dj alonzo |
התמונה הייתה כשנסעתי לאילת עם חברים שלי... היינו שיכורים בטירוף ובתמונה ההיא אני מנשק את המצלמה..
יש לי את כל הסדרה של התמונות... אבל אין לי כוח לסרוק אותם, אם תראה את זה אתה תגנב מצחוק.
ד"א, התמונה הזאת היתה מיועדת לחברה שלי לשעבר... |
|
|
|
|