|
City Parade 2005 in Liège (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| pooley |
feitelijk, als gij gaat, gaak mee.
lang geleden een techno feest.
Alst zo goed is als Ranieri GRAAG ! :) |
|
|
| FredNova |
| Ik draai er, dus denk wel dat ik ga gaan :toothless |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
| quote: | Originally posted by FredNova
Ik draai er, dus denk wel dat ik ga gaan :toothless |
welken truck? :p |
|
|
| pooley |
Dj2dj truck ofzo?
Toch al 1 truck waar ik op mag, just he fred :x |
|
|
| FredNova |
nee, een gevolg van Belgadance (dj contest in Brabanthal)
Claude El Divino is organisator van beiden en vond mijn set blijkbaar goed... dus zal wel Perrier truck ofzo zijn, we zien wel
hopen dat het doorgaat! :) |
|
|
| pooley |
| Nice Fred, da zal wel doorgaan hé. En hopelijk schoon weer! |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by pooley
Nice Fred, da zal wel doorgaan hé. En hopelijk schoon weer! |
Zou inderdaad nice zijn |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by pooley
lang geleden een techno feest.
|
Ga je ook naar Awakenings Festival in nederland?. Er moeten wat meer BETA's genieten van techno :)
Technasia (live), Steve Rachmad en Kevin Saunderson zijn in principe zeer goed! |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by djcresto
als er iets te missen is, is het dit wel. Slechte muziek, teveel volk pfff |
Man, armin vorig jaar op de versuz stage was toch wel zot hoor, 'k bedoel echt wel HéééééééééééL geflipt. Nuja kan ook ni anders met Communication in de regen; die plaat en z'n set is gemaakt (ja 't zou ni mogen maja de rest vd set is voor mij echt wel bijzaak op da moment :rolleyes: ) Wel, da was een van de zaligste trance momenten van vorig jaar. Ge vind die plaat super goed, mega zot en dan ist precies nog een dimensie hoger als armin ze voor je neus staat te draaien :eyes: :eyes: :eyes:
sheer divinity |
|
|
| pooley |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ga je ook naar Awakenings Festival in nederland?. Er moeten wat meer BETA's genieten van techno :)
Technasia (live), Steve Rachmad en Kevin Saunderson zijn in principe zeer goed! |
No idea waar ik nog naartoe ga, zo veel mogelijk wel...
Vrienden meekrijgen naar techno in België is al moeilijk, dan nog in het buitenland? I'll try :x |
|
|
| X-Tune |
| The anthem for this years City Parade 2005 in Liège is called Love is the message. The anthem has been produced by Peter Luts. Check it out at www.peterluts.com or www.cityparade.be! |
|
|
| Dark Apostle |
| Hol-Achter-Uwe-Muziek-Aan events spreken mij totaal ni aan, en ik heb al van mensen gehoord dat het daar meestal een kakafonie is van beats, synths en gejoel/gewauwel van mensen. |
|
|
|
|