return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

 
nieuwe track DJ Xcape -way of state
View this Thread in Original format
xcape
Ik ben de voorbije weken tamelijk veel bezig geweest met producen hieronder een rework van een nummer dat ik vorige zomer gemaakt heb. Tis nog wel vrij ruw maar het zegt toch al iets.

Laat maar even weten wat je er van vindt.dj Xcape- way of state

thx
X-Tune
Niets vernieuwend, veel van hetzelfde, soft, maar zeker blijven proberen!
mellow_head
Keb u gezien op de Zillion Contest;) was nogal begaaide boel daar, zeker toen die DJ Ratzinger bezig was LMAO:D
Gladius
idd niet echt origineel ofzow, maar tis weer lekker uplifting
xcape
Hehe toen wij daar waren viel het nogal mee met momenten wast daar een hennig zotte bedoening

@ gladius: mja ik vin da er te weinig uplifting stuff meer uitkomt vandaar dus dak probeer wa pompende uplifting tracks te produceren
TOR
ik vind dit ver van soft, hoor.. wat een build-up :eyes:

je beste productie tot nu toe, denk ik :)
Buoyant
dan zeg ik hier wel eens af en toe dat Dj Xcape goed kan producen en dat post hij een van zijn minste nummers, voor mij dan toch :p
teknasia
deze track klinkt veelbelovend! Doe zo voort zou ik zeggen! :)
djcresto
zeker nie slecht, maar beyond the horizon vink wel een pak beter.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement