|
Foto's Tiesto Solo Maastricht!
|
View this Thread in Original format
| Bouma-Bros |
Nu te zien op http://COME.TO/NILA !
Deze site is een tijdelijke oplossing voor de problemen met onze server....
www.NILA.nl zal binnenkort gewoon weer terug zijn!
gr.
Sido en Sander |
|
|
| Henkie_henk |
Heeeey ik zag een van julie verknaakte hoofdjes op tmf!
Jullie warem in de cream... england?? naar tiesto?
Zag het gister op axe nightguide... lol...
[email protected] kwam zelfs in beeld <--loohool
Daarna kwame die "broertjes" nog van axe nightguide zelf.. en ginge ze enschede in.. en 10 minute later enschede uit haha... heel kewl..
GreetZzz y'all |
|
|
| Flippe |
| Ik zal de foto's es ffkes gaan bekijken! |
|
|
| Bouma-Bros |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Heeeey ik zag een van julie verknaakte hoofdjes op tmf!
Jullie warem in de cream... england?? naar tiesto?
Zag het gister op axe nightguide... lol...
[email protected][/email] kwam zelfs in beeld <--loohool
Daarna kwame die "broertjes" nog van axe nightguide zelf.. en ginge ze enschede in.. en 10 minute later enschede uit haha... heel kewl..
GreetZzz y'all |
Klopt. Was 4 weken geleden in de Cream in Liverpool.
Was trouwens V8 en niet TMF! :D
Emailadres voor info over busreizen naar feesten in Engeland is [email][email protected]
laterzzzzz |
|
|
| Dj Lex |
| Ik hoop dat het net zo tof wordt in Now en wow als in Maastricht en eau, dan weet ik zeker dat het topfeest wordt. |
|
|
| Partyhardy! |
| Ja het was zekerz een toffe avond daar in de nightlive, helaas alleen iets te druk, maar wel lekker los gegaan! Trouwens mooie pics weer dit keer en heel cool dat ik jullie (Bouma-Bros & Pipi) nog was tegen gekomen! :D Vandaar dat ik dit keer ook tussen de foto's sta! :p :) |
|
|
| AFTERNATIVE |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Ik hoop dat het net zo tof wordt in Now en wow als in Maastricht en eau, dan weet ik zeker dat het topfeest wordt. |
Weet jij of er nog kaarten te krijgen zijn voor Now&wow , of ist al uitverkocht?? |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by AFTERNATIVE
Weet jij of er nog kaarten te krijgen zijn voor Now&wow , of ist al uitverkocht?? |
Zou het echt niet weten moet je morgen ff naar het postkantoor gaan he |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Bouma-Bros
Klopt. Was 4 weken geleden in de Cream in Liverpool.
Was trouwens V8 en niet TMF! :D
Emailadres voor info over busreizen naar feesten in Engeland is [email protected]
laterzzzzz |
Nou had ik toch bijna alles verkeerd.. opzich ook best knap |
|
|
| Bouma-Bros |
| quote: | Originally posted by AFTERNATIVE
Weet jij of er nog kaarten te krijgen zijn voor Now&wow , of ist al uitverkocht?? |
Kaarten voor Now&Wow zijn nog te krijgen, maar ALLEEN bij alle grote postkantoren in NL. Moet je heel snel mee zijn, het is bijna uitverkocht...
Tiesto Solo in Kremlin Amsterdam op 7 december is al een week lang compleet uitverkocht!!! |
|
|
| michiel |
he bouma-bros sander!!!!!ik zag je laatst met je knar op de tv!! stond je uit te leggen waarom tiesto zo'n extreme koning was!!waar was dat? strak man!
later
michiel |
|
|
| Bouma-Bros |
| quote: | Originally posted by michiel
he bouma-bros sander!!!!!ik zag je laatst met je knar op de tv!! stond je uit te leggen waarom tiesto zo'n extreme koning was!!waar was dat? strak man!
later
michiel |
Dat was in de Cream in Liverpool.
We zijn allebei met onze "knar" :p op TV geweest. Sido bij de eerste uitzending van het Tiesto report (2 weken geleden) en Sander dus vorige week bij det tweede deel!
Nu snappen we hoe moeilijk het is om een interview te doen! Praat niet echt makkelijk met zo'n felle lamp op je smoel.... :rolleyes: |
|
|
|
|