return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
De O jee wat heb ik nou weer gekocht
View this Thread in Original format
Creamfields23
Met de zomer en de nodige feesten in aantocht dacht ik gisteren dat het een goed plan zou zijn om een "groot" deel van mijn salaris uit te geven aan kleding.

Ik weet niet of ik hier de enige ben, maar ik heb een gruwelijk hekel om alles te passen in de winkel. Vooral als het druk is. Het enigste wat ik altijd pas zijn broeken. Truien, shirts en dergelijke zijn bij mij een taboe om te passen.

Ikke dus gister voor het werk even geshopt en alles thuis afgegooid. Kom ik 's avonds thuis zegt mijn moeder leuke kleren alleen ik weet niet wat je met een XXXL longsleeve moet. :whip: Ik had dus winkelnaam beginnend met een M aangezien als de maat. Nou zit ik hier met een übergroot shirt zonder label en bonnetje. 60 euri in de kont!

Hebben jullie wel eens iets gekocht waarvan je achteraf zegt van hoe heeft dit kunnen gebeuren?

P.S. Ik zit eraan te denken om deze jongen een 90 graden beurt te geven :p Schrinkie, schrinkie
TranceFool
Ik had van de week voor 54 euro aan chips besteld op albert.nl :p
Ik had voor iets waar we met school mee bezig zijn de bezorgkosten nodig van Albert, welke ik nergens op de site kon vinden. Dus ik dacht ik doe net alsof ik een bestelling plaats, dan zie ik vanzelf de bezorgkosten staan, maar die lijers laten dat dus pas zien als je order bevestigd is. Voordat ik het wist had ik voor 54 euro aan chips besteld, gelukkig nog wel terug kunnen draaien via de Albert Hulplijn :D
nwopper
Het is wel een beetje grappig :happy2:

Hmmm......ik zou m even op hoge temp wassen en in de droger doen. Komt wel goed. :D

Ik heb wel eens een heupbroek gekocht. Maar toen dacht ik. 'Ik heb teveel heup voor die broek". Nu ligt ie in mijn kast.....
ahp2002
Ik heb weleens een trance CD gekocht, die heette TranceFiction. Ik had niet goed naar de tracklist gekeken, alleen vluchtig.

Stonden namen op als Mark Nickelson, Ingmar Jonesy, Hi-Tune, Pascal Hagen, DJ de Moor.

Bleek thuis dat het een album was van alleen maar 1 producer, die allemaal nep-aliassen heeft gemaakt en zowel tunes (paul van dyk - for an angel) en aliassen heeft geript dus... :o

lekker dan, de cd was over t algemeen ook bout, ultieme slechte mastering enzo..
Creamfields23
Heheh vertel mij wat over cd's. Ik had een flink aantal jaren geleden in de Strictly Club tijd een verslaving. Als ik in de stad was moest ik en zou ik met een cd thuis komen. Als al een titel me aanstond kocht ik hem. Man je wil niet weten wat voor troep ik toen heb gekocht :D

Veel uitgeleend en veel nooit meer terug gezien. BTW het broertje van Joris Voorn Chris heeft al mijn striclty's nog de rat :whip:
Later Napster ontdekt als middel tegen de verslaving.
SnuggLe
Gelukkig nooit echt miskopen gehad, afkloppen!
Of het moet mijn Sony DSC-v1 digitale camera zijn..... daar had ik mijn twijfels over.
Raymond
4 weken geleden een Replay broek 140 Euro, maatje 36 breedt. Bij nader inzien toch iets te veel van het goede, maar na een stevige wasbeurt op 90 graden en de droger er achteraan is hij geen ene cm gekrompen :crazy:

Ruilen moet binnen twee weken, dus iemand een Replay broek maat 36-34 type Dorado mv903a wilt hebben www.replay.it mag hem voor 90 euro overnemen....
SnuggLe
quote:
Originally posted by Raymond
4 weken geleden een Replay broek 140 Euro, maatje 36 breedt. Bij nader inzien toch iets te veel van het goede, maar na een stevige wasbeurt op 90 graden en de droger er achteraan is hij geen ene cm gekrompen :crazy:

Ruilen moet binnen twee weken, dus iemand een Replay broek maat 36-34 type Dorado mv903a wilt hebben www.replay.it mag hem voor 90 euro overnemen....


Echt belachelijk, zoveel euro's voor een broek.....
Van mij hoeven al die merken niet, tenminste, niet ZO prijzig. Een lekkere levi's zit perfect, die is al duur genoeg.
DJ_Siesta
oh dit heb ik zo vaak, van die kleren dieje dan maar 1 keer aandoet, daarom heb ik inmiddels ook al kledingkast die helemaal uitpuilt :D
Remy D
Ongeveer een maand geleden was ik een dure hoer aan het sterren.., en nadat ik op tedere wijze en een beetje moe maar erg voldaan haar vulgaire kastje volgebezemd had vertelde ze dat zij AIDS had. Nou kan ik je vertellen dat je dan best van een koude kermis afkomt en dat ik het best geldverspilling vond.. :o

nwopper
quote:
Originally posted by ahp2002
Ik heb weleens een trance CD gekocht, die heette TranceFiction. Ik had niet goed naar de tracklist gekeken, alleen vluchtig.

Stonden namen op als Mark Nickelson, Ingmar Jonesy, Hi-Tune, Pascal Hagen, DJ de Moor.

Bleek thuis dat het een album was van alleen maar 1 producer, die allemaal nep-aliassen heeft gemaakt en zowel tunes (paul van dyk - for an angel) en aliassen heeft geript dus... :o

lekker dan, de cd was over t algemeen ook bout, ultieme slechte mastering enzo..


Mecado? :nervous: :happy2:
Geel logootje...heel erg veel cd's rond 1998/99?
Matthijs
Ik heb vroeger wel eens een computerspel gekocht voor veel geld. Het spel opzich was heel leuk, alleen het feit dat je geen wachtwoorden kreeg als je een level had gehaald was minder! :mad: Moest je dus elke dag weer helemaal opnieuw beginnen, dat spel heb ik dus ook nooit uitgespeeld. :whip: :whip:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement