return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
חברה אני חדש פה
View this Thread in Original format
ProjectFive
טוב , אני חדש פה
באתי לכאן אחרי תקופה ארוכה ב
www.raremusicfinder.com
שם אני בין הוותיקים

מי אני?
לפני שנה ניהלתי אתר
www.projectfive.cjb.net
חלק מהאנשים פה בטח הכיר אותו
יש לי המון המון טראנס וסרטים
יש לי קשרים פה ושם.
אני אשמח לעזור פה לאנשים כשיהי לי זמן
כי אני סטודנט בטכניון ורוב הזמן לא בבית.

תבדקו את הרשימה שלי בחתימה שלי, אם אתם רוצים משהו תגידו
אני על כבלים, (מוגבלים) של מת"ב.

יאללה ביי
מיכאל
Dj Black
ברוך הבא
;)
DJ-Energy
quote:
Originally posted by ProjectFive
טוב , אני חדש פה
באתי לכאן אחרי תקופה ארוכה ב
www.raremusicfinder.com
שם אני בין הוותיקים

מי אני?
לפני שנה ניהלתי אתר
www.projectfive.cjb.net
חלק מהאנשים פה בטח הכיר אותו
יש לי המון המון טראנס וסרטים
יש לי קשרים פה ושם.
אני אשמח לעזור פה לאנשים כשיהי לי זמן
כי אני סטודנט בטכניון ורוב הזמן לא בבית.

תבדקו את הרשימה שלי בחתימה שלי, אם אתם רוצים משהו תגידו
אני על כבלים, (מוגבלים) של מת"ב.

יאללה ביי
מיכאל


ברוך הבא לפה אחי
אני בטוח שתתרום המון לפורום הזה
:)
Ariels
הי, גם אני חדש פה
luckystrike
אריאל - אתה כבר לא חדש
אתה חלק מהמשפחה
:)

וברוך הבא אחי !!!!!!!
מקווה שיהיה לך אחלה פה
:)
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by luckystrike

אתה חלק מהמשפחה
:)


חחחחחח אהבתי!

ברוך הבא לפורום!
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by ProjectFive

אני על כבלים, (מוגבלים) של מת"ב.

יאללה ביי
מיכאל



ואללה מה המהיריות שלך אני חייב לדעת!
בבקשה let me know
ProjectFive
quote:
Originally posted by MoSH_MaN



ואללה מה המהיריות שלך אני חייב לדעת!
בבקשה let me know


d/l = 100 kb/s
u/l = 7 kb/s

לפני ההגבלה זה היה
1000/125
MoSH_MaN
לפני ההגבלה זה היה
1000/125

!!!!!
איזה אדיר איזה חרא זה עכשיו בשבילך

אני מקווה שיהיה כבלים זה יהיה מגה הורדוה 125 קיי בייטס העלה זה משהו חזק........

לי
190/13

שזה לא משהו האפלוד...:(
ProjectFive
יכול להיות אני אבכה להם קצת
כי יש לי הרגשה שמשחקים לי שם בהגדרות
כי כשהגבילו אותי, המודם היה קורס כל כמה דקות
ופתאום אני רואה שיש לי מהירות חרא

אני גם רואה שאני מסוגל להוריד יותר... כי זה בהתחלה "ממריא" למעלה
ואז לאט לאט יורד למהירות מגעילה..
כי הם הגבילו

MoSH_MaN
טוב זה נסיוני אז אל תקח קשה

מקווה שזה לא יעלה פול כסף וזה יהיה מהיר סוף הדרך
ProjectFive
הלוואי אבל צר לי לאכזב אותך
זה יהיה בדיוק כמו
adsl
אל תשכח שחברות הכבלים הם גם מונופול לא קטן ( עד לא מזמן ) , ולכן מה שיקרה לדעתי, ולדעתו של טכנאי הכבלים הבכיר שבא אליי זה משהו כזה.
יהיו חבילות שונות.
חבילה מהירה תעלה יותר כסף
ואיטית פחות
המחירים יהיו בסופו של דבר כמו של adsl

וזה כל החרא
השינוי האמיתי יבוא כאשר הלווין יכנסו לתחרות
אבל זה יקרה עוד הרבה זמן בגלל בעיות טכניות שלהם וגם משפטיות

כי ללווינים אסור לשדר עד כמה שאני יודע כי זה מסוכן לבריאות ויוצר קרינה
אלא רק לקלוט וכך הם חתמו על ההגבל הזה כדי לקבל אישור לשים צלחות על כל הבתים
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement