|
חברה אני חדש פה
|
View this Thread in Original format
| ProjectFive |
טוב , אני חדש פה
באתי לכאן אחרי תקופה ארוכה ב
www.raremusicfinder.com
שם אני בין הוותיקים
מי אני?
לפני שנה ניהלתי אתר
www.projectfive.cjb.net
חלק מהאנשים פה בטח הכיר אותו
יש לי המון המון טראנס וסרטים
יש לי קשרים פה ושם.
אני אשמח לעזור פה לאנשים כשיהי לי זמן
כי אני סטודנט בטכניון ורוב הזמן לא בבית.
תבדקו את הרשימה שלי בחתימה שלי, אם אתם רוצים משהו תגידו
אני על כבלים, (מוגבלים) של מת"ב.
יאללה ביי
מיכאל |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by ProjectFive
טוב , אני חדש פה
באתי לכאן אחרי תקופה ארוכה ב
www.raremusicfinder.com
שם אני בין הוותיקים
מי אני?
לפני שנה ניהלתי אתר
www.projectfive.cjb.net
חלק מהאנשים פה בטח הכיר אותו
יש לי המון המון טראנס וסרטים
יש לי קשרים פה ושם.
אני אשמח לעזור פה לאנשים כשיהי לי זמן
כי אני סטודנט בטכניון ורוב הזמן לא בבית.
תבדקו את הרשימה שלי בחתימה שלי, אם אתם רוצים משהו תגידו
אני על כבלים, (מוגבלים) של מת"ב.
יאללה ביי
מיכאל |
ברוך הבא לפה אחי
אני בטוח שתתרום המון לפורום הזה
:) |
|
|
| luckystrike |
אריאל - אתה כבר לא חדש
אתה חלק מהמשפחה
:)
וברוך הבא אחי !!!!!!!
מקווה שיהיה לך אחלה פה
:) |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אתה חלק מהמשפחה
:)
|
חחחחחח אהבתי!
ברוך הבא לפורום! |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by ProjectFive
אני על כבלים, (מוגבלים) של מת"ב.
יאללה ביי
מיכאל |
ואללה מה המהיריות שלך אני חייב לדעת!
בבקשה let me know |
|
|
| ProjectFive |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
ואללה מה המהיריות שלך אני חייב לדעת!
בבקשה let me know |
d/l = 100 kb/s
u/l = 7 kb/s
לפני ההגבלה זה היה
1000/125 |
|
|
| MoSH_MaN |
לפני ההגבלה זה היה
1000/125
!!!!!
איזה אדיר איזה חרא זה עכשיו בשבילך
אני מקווה שיהיה כבלים זה יהיה מגה הורדוה 125 קיי בייטס העלה זה משהו חזק........
לי
190/13
שזה לא משהו האפלוד...:( |
|
|
| ProjectFive |
יכול להיות אני אבכה להם קצת
כי יש לי הרגשה שמשחקים לי שם בהגדרות
כי כשהגבילו אותי, המודם היה קורס כל כמה דקות
ופתאום אני רואה שיש לי מהירות חרא
אני גם רואה שאני מסוגל להוריד יותר... כי זה בהתחלה "ממריא" למעלה
ואז לאט לאט יורד למהירות מגעילה..
כי הם הגבילו |
|
|
| MoSH_MaN |
טוב זה נסיוני אז אל תקח קשה
מקווה שזה לא יעלה פול כסף וזה יהיה מהיר סוף הדרך |
|
|
| ProjectFive |
הלוואי אבל צר לי לאכזב אותך
זה יהיה בדיוק כמו
adsl
אל תשכח שחברות הכבלים הם גם מונופול לא קטן ( עד לא מזמן ) , ולכן מה שיקרה לדעתי, ולדעתו של טכנאי הכבלים הבכיר שבא אליי זה משהו כזה.
יהיו חבילות שונות.
חבילה מהירה תעלה יותר כסף
ואיטית פחות
המחירים יהיו בסופו של דבר כמו של adsl
וזה כל החרא
השינוי האמיתי יבוא כאשר הלווין יכנסו לתחרות
אבל זה יקרה עוד הרבה זמן בגלל בעיות טכניות שלהם וגם משפטיות
כי ללווינים אסור לשדר עד כמה שאני יודע כי זה מסוכן לבריאות ויוצר קרינה
אלא רק לקלוט וכך הם חתמו על ההגבל הזה כדי לקבל אישור לשים צלחות על כל הבתים |
|
|
|
|