|
29-30 april (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Nyah
bikini? |
Ik ga voor monokini :toothless :cool:
*lame, I know :o * |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ik ga voor monokini :toothless :cool: |
Topless :D
Overigens ben ik zojuist naar het beste feest in een heeeeeeeeele lange tijd geweest :eyespop: De ISOS4 Forum Party ja :toocool:
En strakjes ga ik in t zonnetje weer genieten van Armin en Perry in Leiden...
Soms is t leven best mooi weet je dat :toocool: |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Overigens ben ik zojuist naar het beste feest in een heeeeeeeeele lange tijd geweest :eyespop: De ISOS4 Forum Party ja :toocool:
|
Amai nog niet; wat een geweldig feest: super muziek, super sfeer en ja de HMH blijft gewoon de beste indoorlocatie voor feesten IMO. Haalt met gemak mijn feest-top-10 :crazy: :eyespop:
Ginder de cd gekocht en ook maar laten signeren :)
 |
|
|
| Real |
| Ja jong kom hier maar wat stoefen :whip: |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by Nyah
bikini? |
 |
|
|
| Kelly* |
Ik gaan vanavond eens naar Famous.
I know... overal slechte commentaar op
maar wil der toch eens geweest zijn :rolleyes:
en der komt schoon mansvolk vanavond :D
(spijtig genoeg ook Fou :nervous: )
X-Tune .... waxen die borstkas en benen! |
|
|
| pooley |
Kelly, ziet dat ge foto's pakt en een reportje schrijft hier.
Altijd beter om de mening van iemand te horen wie je qua smaak kan volgen :)
thx ! :x |
|
|
| mellow_head |
| X-Tune gij zijt zo goor:nervous: |
|
|
| Kelly* |
| quote: | Originally posted by pooley
Kelly, ziet dat ge foto's pakt en een reportje schrijft hier.
Altijd beter om de mening van iemand te horen wie je qua smaak kan volgen :)
thx ! :x |
Ik zal men best doen :happy2: |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by mellow_head
X-Tune gij zijt zo goor:nervous: |
Heb je me dan al eens gezien dan? |
|
|
| mellow_head |
| Kwil u ni zien, ma Tongeren is klein he... |
|
|
|
|