|
Glenn Holmes Guest Mix On Aura Sessions - Tonight
|
View this Thread in Original format
| Glenn-Holmes |
טוב בחרתי בעזרת חבר מהפורומים של אנגונה ביטס בבית קטן וצנוע אבל נוח מאוד לפרוץ לראשונה לקהל הרחב (והמצומצם אבל אני לא מתלונן) בקיצור קצת על התוכנית
מדובר למיטב זכרוני והבנתי בסטרים שניתן ע"י הבחור שמארגן תסטרים באיכות גבוהה לתוכניות של אבאב אנד ביונד
נדמה לי שמכיל עד 150 איש אבל לא סגור על פרטים בכל
מקרה לדי גיי שמארח תתוכנית קוראים
DJ Redstar מנגן אפליפטינג טראנס בעיקר ומשלב בסטים שלו קטעים ישנים יותר גם
הוא כבר עובד על קטעים שלו ומנסה להחתים אחד מהם...אולי בקרוב יצליח
אניווי יש שתי גסט מיקסים היום אחד שלי ואחד של עוד בחור מהפורומים של אנגונה
לא יודע מתי שלי יהיה
בתוכנית עצמה מתחילה בשעה 23:00 ותמשיך עד אזור שעה 02:00
הסט שלי יהיה שלושת רבעי שעה ובסוף אני ישים פה תטראקליסט לגבי לינק להורדה לא מבין בדברים האלה חחח.. אם מישהו יסביר לי איך עושים את זה אחרי זה אני גם ישמח
אל תשכחו שאני עדין בשלב שבו אני צריך הרבה פידבקים..אני בהחלט לא 100 אחוז
וזהו
לינק לרדיו להערב
http://radio.iddx.net:8000
חן אין צורך להגיד לי שרק בטרד הזה אני פותח כי מי יודע מתי לעזאזל אני שוב ישולב כאורח בתוכנית :D :rolleyes: |
|
|
| KrazyDJs |
לא חושב שאני אספיק לשמוע, אלא אם כן המיקס שלך יהיה בשעה קצת יותר מאוחרת..
יש מימונה והכל היום, יוצאים לחגוג...
בכל מקרה אילן שיהיה בהצלחה :) אם אני לא אספיק לשמוע, אז נקווה להורדה...
אם לא, אתה חייב לי סט :p |
|
|
| Shahar |
| אנלא ישמע את זה אבל שלח לי לינק להורדה אני יוריד ויגיד לך איך הוא |
|
|
| Glenn-Holmes |
אוקיי בעיות בסרבר הרגיל
התוכנית תהיה מסתבר ארוכה מהרגיל
והנה הלינק החדש
http://www.2hp.ca |
|
|
| Meltdown |
| שיהיה בהצלחה, בתחילת דרכך האלקטרונית, בבניית סטים |
|
|
|
|