return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
[03-06-2005] HQ - Expo XXI Amsterdam
View this Thread in Original format
nwopper
Op 3 Juni vindt er in Amsterdam weer een waanzinnig HQ-feest plaats in de Expo XXI in Amsterdam (www.expoxxi.nl). Vette line-up.

HQ Area:
Tidy Boys
Proteus
S.H.O.K.K. :eyes: :eyes:
Nuw Idol Live
Fausto
JP
Hank

Concept Area:
Jel Ford
Darren Kay
Alexander Koning

Tickets zijn verkrijgbaar bij de ticketbox (www.ticketbox.nl)
Zijn er nog TA's van plan om te gaan? :D
MaGiK54
HQ = zo 2003 ;)
nwopper
quote:
Originally posted by MaGiK54
HQ = zo 2003 ;)


ISOS is zooo 1999 :o :D :p
New Wave
Trance = zo 1999
Little Theseus
you guys are all sooo 2000 :o
Asperge
Hoe help ik een draad om zeep in 4 posts:p
nwopper
Ach ja, zo is t leven nou eenmaal, als Zabiela, Kleinenberg, Sasha en Digweed OF Tiesto, Armin, Ferrymaster en Paul van Dyk daar hadden gestaan....dan had de thread al 23434 serieuze replies gehad...:( :nervous:
jp
Hey een nieuwe evenementenhal in de stad :wtf:


Maareh...
quote:
ZA 03-06-2005 ASOT - Ocean Diva Amsterdam
:o



Armin is sooooo this saison :toothless
New Wave
Zabiela, Kleinenberg, Sasha, Digweed, Tiesto, Armin, Ferrymaster, Paul van Dyk are so 2002
jp
Jean is het helemaal. it weet je wel. Die gast heeft skillz :o

Daveje
En dat moet je gewoon respecten weetjuh!:stongue:
SnuggLe
quote:
Originally posted by nwopper
Ach ja, zo is t leven nou eenmaal, als Zabiela, Kleinenberg, Sasha en Digweed OF Tiesto, Armin, Ferrymaster en Paul van Dyk daar hadden gestaan....dan had de thread al 23434 serieuze replies gehad...:( :nervous:


Sjonge jonge, je bent wel ERG gefrustreerd he?
Dit is al de 2e/3e reply van je die ik in deze trand zie.
Wat BOEIT het nou? Het gaat toch om je eigen smaak? Ik vind dat er ook veel Armin threads zijn, maar hoor je mij daar over? Lekker belangrijk! Smaken verschillen, en toevallig zitten hier nu veel progheads en mensen die van Trance ala Tiesto/PvD of Armin houden! Dat is dit forum al tijden, dus dat kan je verwachten als je hier zit....

Niet persoonlijks dit, maar sorry je zeurt wel een beetje, tzal wel iets vrouwelijks zijn ;) :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement