|
Köper ni skivor eller är det bara mp3 som gäller?
|
View this Thread in Original format
| reveal |
själv drar jag hem massvis med mp3, men jag köper det som jag verkligen vill ha... brukar lägga en beställning en gång i månaden till en gång varannan månad ungefär
hur är det för er? |
|
|
| x-dream |
Det är samma som gäller här....Klart att man köper lite skivor då å då....
Klart att man lägger in lite beställningar från Ginza å skivhugget..... |
|
|
| RebeL9 |
| samma gäller mig. köper det jag tycker är guld värt. :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Det är allt mer sällan jag drar mig till skiv butiken men det händer att man svänger förbi Pitch Control eller nåt...
Tankar hem så mycke man aldrig skulle kunna få tag på annars. Jag älskar mitt BBB.... mäste skaffa en till hård disk NU!! Man vill ju inte bara bränna ut allt, vill ju kunna lyssna direkt från datorn ju.
ses... |
|
|
| Miss Proximus |
Respect Steve :)
You can read Dutch but I certainly can't read any of these posts :( 2 bad....well have fun here anyway :)
X Prox |
|
|
| x-dream |
| Thanks for the visit Miss....It´s not easy to read swedish at all...But we can learn you.... |
|
|
| Miss Proximus |
| I think if I know how to pronounce all the words it will be easier to make a link to english and dutch :) I'd love to be able to read/speak swedish :) my sis studied Norsk :) She can help me too, unless Swedish and Norwegian are too different :) |
|
|
| [A|ienFactory] |
| Actually norwegian and swedish are very similar as spoken languages, but not as written. Swedish and danish on the other hand, are very similar when written.:D |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by [A|ienFactory]
Actually norwegian and swedish are very similar as spoken languages, but not as written. Swedish and danish on the other hand, are very similar when written.:D | If only the Danish people could spit out the big hot potato out of their mouth we would understand them too ;)
ses... |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
If only the Danish people could spit out the big hot potato out of their mouth we would understand them too ;)
ses... |
:D :D :D Hehehe.....You could not have sad this better.... |
|
|
| reveal |
| this thread took an odd turn :) anyway, welcome to the swedish section proxi :D |
|
|
| mindshooter |
| Jag har en hel del skivor....samlar lite halvt...vill ha så många bra som mäjligt..köper dock bara 1-2 i månaden...har snart köpt hela magik serien :) Idag köpte jag Antiloop - Remixed för 85 spänn bara för att fullgöra min antiloop serie...nu har jag alla 3... :) |
|
|
|
|