|
Robert Smit @ TLV, Tel Aviv, Israel 29/4/05
|
View this Thread in Original format
| uzi |
סוף סוף תקליטן שמנגן קלאב טראנס מלודי ומלא! הוא שם גם די הרבה ישנים ולהיטים שסוף סוף יצא לנו לשמוע אותם במועדון! כתובים רק שמות הקטעים שזיהינו:
ronski speed- 2day
re:locate- typhoon
morph- creatures (arc in the sky remix
Ernesto vs. Bastian - Dark Side Of The Moon
moonrush- Risky Business (Arc In The Sky Remix
albert vorne- A Leaden Day (M.I.K.E Remix
g&m project- sunday afternoon
?- age of love
olive- you're not alone (remix
Ferry Corsten - Holding On (remix
ferry corsten - it's time
Tony Walker - Field Of Joy
veracocha- carte blanche
yahel- devotion (armin remix
plastic boy- live another life
plastic boy- silver bath
Gouryella - Tenshi
rank1 - airwave (push remix
מי שחושב שארמין, יוהן, מייק, פלאמינג, פרי, פרי אוניל, מרקוס שולץ נותנו פה קלאב טראנס מלודי, לא יודע על מה הוא מדבר!
ההופעה הזו הזכירה לכם ולמדה אותכם מה זה
MELODIC UPLIFTING TRANCE
לדעתי הוא היה צריך לתת קצת יותר חדשים אבל למי אכפת, העקר שנתן מלודיות.
לסיום נאמר רק שרונאלד ואן גלדרן מגיע עוד מעט...
ביי ביי
עוזי |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by uzi
סוף סוף תקליטן שמנגן קלאב טראנס מלודי ומלא! הוא שם גם די הרבה ישנים ולהיטים שסוף סוף יצא לנו לשמוע אותם במועדון! כתובים רק שמות הקטעים שזיהינו:
ronski speed- 2day
re:locate- typhoon
morph- creatures (arc in the sky remix
Ernesto vs. Bastian - Dark Side Of The Moon
moonrush- Risky Business (Arc In The Sky Remix
albert vorne- A Leaden Day (M.I.K.E Remix
g&m project- sunday afternoon
?- age of love
olive- you're not alone (remix
Ferry Corsten - Holding On (remix
ferry corsten - it's time
Tony Walker - Field Of Joy
veracocha- carte blanche
yahel- devotion (armin remix
plastic boy- live another life
plastic boy- silver bath
Gouryella - Tenshi
rank1 - airwave (push remix
מי שחושב שארמין, יוהן, מייק, פלאמינג, פרי, פרי אוניל, מרקוס שולץ נותנו פה קלאב טראנס מלודי, לא יודע על מה הוא מדבר!
ההופעה הזו הזכירה לכם ולמדה אותכם מה זה
MELODIC UPLIFTING TRANCE
לדעתי הוא היה צריך לתת קצת יותר חדשים אבל למי אכפת, העקר שנתן מלודיות.
לסיום נאמר רק שרונאלד ואן גלדרן מגיע עוד מעט...
ביי ביי
עוזי |
עוזי באמת היה ערב מצויין מבחינת מוזיקה לדעתי
אבל....מרקוס שולץ ופרי אוניל לא מנגנים אפליפטינג טראנס בכלל
פרי קורסטן משלב קטעי אלקטרו-טק-טראנס מהרפרטואר של השנים האחרונות שלו וגם טק בנוסף לאפליפטינג (כולל יציאות של פרוגרסיב אחת ל-)
ארמין בכלל אי אפשר להגיד עליו שהוא מנגן סגנון אחד
אפליפטינג זה כביכול הסטייל הכי מנוגן בסטים שלו...אבל עדיין פרוגרסיב האוס וטראנס כמו גם טק טראנס ואף טכנו והארד טראנס ביציאות לא תכופות מקבלים אצלו ביטוי גדול בסטים
יוהן חילן הוא שיא הגיוון מבחינת סגנון לפחות בתוכניות הרדיו שלו
נקווה שהוא ישכיל לגוון ולחדש ברמות גם בסטים שלו בכל מקרה אפליפטינג טראנס אצלו זה אולי 40 אחוז מהסט
פלמינג הוא בכלל משהו על גבול ההארד ופסיי טראנס לפחות כיום
ומייק הדי גיי הוא בהחלט לא הכתובת לאפליפטינג מלודי לפחות לא לסטים שמורכבים רק מזה...הוא בכלל מתחיל בפרוג האוס מאוד איטי לפעמים מאוד משעמם אפילו גם לחובבי הסטייל
בקיצור אתה מצפה מהם משהם לא...וזה לנגן רק מלודיות
וזה לא הדבר העיקרי יש קטעים סוחפים מאוד שהם לא מלודיים
או שהמלודיה היא לא זו שמשחקת בהם תפקיד ראשי |
|
|
| Star |
| quote: | Originally posted by uzi
סוף סוף תקליטן שמנגן קלאב טראנס מלודי ומלא! הוא שם גם די הרבה ישנים ולהיטים שסוף סוף יצא לנו לשמוע אותם במועדון! כתובים רק שמות הקטעים שזיהינו:
ronski speed- 2day
re:locate- typhoon
morph- creatures (arc in the sky remix
Ernesto vs. Bastian - Dark Side Of The Moon
moonrush- Risky Business (Arc In The Sky Remix
albert vorne- A Leaden Day (M.I.K.E Remix
g&m project- sunday afternoon
?- age of love
olive- you're not alone (remix
Ferry Corsten - Holding On (remix
ferry corsten - it's time
Tony Walker - Field Of Joy
veracocha- carte blanche
yahel- devotion (armin remix
plastic boy- live another life
plastic boy- silver bath
Gouryella - Tenshi
rank1 - airwave (push remix
מי שחושב שארמין, יוהן, מייק, פלאמינג, פרי, פרי אוניל, מרקוס שולץ נותנו פה קלאב טראנס מלודי, לא יודע על מה הוא מדבר!
ההופעה הזו הזכירה לכם ולמדה אותכם מה זה
MELODIC UPLIFTING TRANCE
לדעתי הוא היה צריך לתת קצת יותר חדשים אבל למי אכפת, העקר שנתן מלודיות.
לסיום נאמר רק שרונאלד ואן גלדרן מגיע עוד מעט...
ביי ביי
עוזי |
אתה רק מצדיק את מה שאני אומר וחושב לאורך זמן רב
שאפשר להנות ולהביא תקליטנים אחרים חוץ מה 5 הקבועים ולהנות באותה מידה ואולי אולי אפילו יותר |
|
|
| uzi |
| אילן אני יודע מי אמור לנגן מלודיות. פרי אוניל, שולץ, פלאמינג וכאלה לא אמורים. אבל ארמין ופרי ויוהן כן! יוהן נתן פה מלא חרטא הוא מקצוען ואלוף אבל מלודיות הוא לא נתן פה! הוא נתן "דרים ציילד" ו"ליגאיה" באמצע וזהו! מלא יבשים! אמין נותן פרוגרסיב בלבד! בסוף הוא נתן "וויטרום" ו"פוש" - חה חה חה... זה לא תקליטן מלודיות! תקשיב אני לא מתכוון לשגע את כולם פה - אני אוהב מלודיות והמפורסמים האלה השתנו בשנים האחרונות לגמרי. זאת הנקודה! ולסיום תציץ במה שמייק ניגן במקומות אחרים בעולם לפני כמה חודשים. באוסטרליה הוא נתן מלודיות! וגם בהולנד! וגם בעוד מלא מקומות! הוא יכול היה לתת פה מלא מהפקותיו המלודיות! אני מזכיר לך שהוא גם "מייק" "אקטיב סייט" "פוש" "פלאסטיק בוי" עוד מלא שמות ישנים ועכשיו עוד מלא שמות חדשים! על מי הוא עובד? הוא לא רצה לשים מלודיות! אנחנו התחננו לפני הסט ובאמצע שיתן והוא לא רצה! אני יודע שהוא אוהב טכנו! אבל פה ידידי אנשים ממש לא אהבו ויאהבו את זה יותר מדי! אדוני, הופעתו הייתה נפילה! |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by uzi
אילן אני יודע מי אמור לנגן מלודיות. פרי אוניל, שולץ, פלאמינג וכאלה לא אמורים. אבל ארמין ופרי ויוהן כן! יוהן נתן פה מלא חרטא הוא מקצוען ואלוף אבל מלודיות הוא לא נתן פה! הוא נתן "דרים ציילד" ו"ליגאיה" באמצע וזהו! מלא יבשים! אמין נותן פרוגרסיב בלבד! בסוף הוא נתן "וויטרום" ו"פוש" - חה חה חה... זה לא תקליטן מלודיות! תקשיב אני לא מתכוון לשגע את כולם פה - אני אוהב מלודיות והמפורסמים האלה השתנו בשנים האחרונות לגמרי. זאת הנקודה! ולסיום תציץ במה שמייק ניגן במקומות אחרים בעולם לפני כמה חודשים. באוסטרליה הוא נתן מלודיות! וגם בהולנד! וגם בעוד מלא מקומות! הוא יכול היה לתת פה מלא מהפקותיו המלודיות! אני מזכיר לך שהוא גם "מייק" "אקטיב סייט" "פוש" "פלאסטיק בוי" עוד מלא שמות ישנים ועכשיו עוד מלא שמות חדשים! על מי הוא עובד? הוא לא רצה לשים מלודיות! אנחנו התחננו לפני הסט ובאמצע שיתן והוא לא רצה! אני יודע שהוא אוהב טכנו! אבל פה ידידי אנשים ממש לא אהבו ויאהבו את זה יותר מדי! אדוני, הופעתו הייתה נפילה! |
תשמע אני יודע שאתה מצפה לאפליפטינג מלודי ולא לפרוגרסיב מלודי כנראה....
וארמין הגיע לאן שהוא הגיע בזכות הגיוון של הסטים שלו שהציעו לא רק את האפליטינג אלא גם את הפרוגרסיב טראנס והפרוגרסיב האוס ושילובים של סגנונות נוספים בסטים שלו
ואת חילן אוהבים בגלל היותו די גיי שמנגן בבי פי אם גבוה ואוהב להתחרע מפעם לפעם על קטע תורן:) חוץ מזה שהוא מנגן יותר מגוון מארמין אפילו
קיצמר אין על מה להתווכח אני רק מאחל לך שלאנג או סטיב הלסטריפ יגיעו אי פעם ארצה כי הם עדיין מנגנים כמעט רק הפקות מלודיות |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by uzi
אילן אני יודע מי אמור לנגן מלודיות. פרי אוניל, שולץ, פלאמינג וכאלה לא אמורים. אבל ארמין ופרי ויוהן כן! יוהן נתן פה מלא חרטא הוא מקצוען ואלוף אבל מלודיות הוא לא נתן פה! הוא נתן "דרים ציילד" ו"ליגאיה" באמצע וזהו! מלא יבשים! אמין נותן פרוגרסיב בלבד! בסוף הוא נתן "וויטרום" ו"פוש" - חה חה חה... זה לא תקליטן מלודיות! תקשיב אני לא מתכוון לשגע את כולם פה - אני אוהב מלודיות והמפורסמים האלה השתנו בשנים האחרונות לגמרי. זאת הנקודה! ולסיום תציץ במה שמייק ניגן במקומות אחרים בעולם לפני כמה חודשים. באוסטרליה הוא נתן מלודיות! וגם בהולנד! וגם בעוד מלא מקומות! הוא יכול היה לתת פה מלא מהפקותיו המלודיות! אני מזכיר לך שהוא גם "מייק" "אקטיב סייט" "פוש" "פלאסטיק בוי" עוד מלא שמות ישנים ועכשיו עוד מלא שמות חדשים! על מי הוא עובד? הוא לא רצה לשים מלודיות! אנחנו התחננו לפני הסט ובאמצע שיתן והוא לא רצה! אני יודע שהוא אוהב טכנו! אבל פה ידידי אנשים ממש לא אהבו ויאהבו את זה יותר מדי! אדוני, הופעתו הייתה נפילה! |
מה זה "אמור" - כל אחד מנגן מה בראש שלו.
נראה לי אתה לא עוקב מספיק אחר יוהן גילן וארמין ...
הם כבר מזמן מגוונים את הסטים שלהם... |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by markfeldman
מה זה "אמור" - כל אחד מנגן מה בראש שלו.
נראה לי אתה לא עוקב מספיק אחר יוהן גילן וארמין ...
הם כבר מזמן מגוונים את הסטים שלהם... |
אני אישית מוכרח לציין מארק שהייתי פעמיים בארמין
פעמיים בפרי
ופעמיים בחילן
ארמין זה באמת כיף לראות אותו פעם בכמה חודשים
פרי לצערי לא מעדכן מספיק תסטים שלו
הוא בחור חביב אבל מוזיקלית אני יכול להסתפק בלראות אותו פעם בשנה -שנה וחצי
חילן לצערי ואני מקווה להתבדות הפעם נותן סטים שרחוקים לעתים קרוב לשנות אור מתוכניתו...
אני מגזים עם השנות אור אבל הכוונה היא ששעתיים תוכנית שלו כסט יכול להיות חוויה מחשמלת...זה לא משמקבלים במועדון בפועל לצערי... |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אני אישית מוכרח לציין מארק שהייתי פעמיים בארמין
פעמיים בפרי
ופעמיים בחילן
ארמין זה באמת כיף לראות אותו פעם בכמה חודשים
פרי לצערי לא מעדכן מספיק תסטים שלו
הוא בחור חביב אבל מוזיקלית אני יכול להסתפק בלראות אותו פעם בשנה -שנה וחצי
חילן לצערי ואני מקווה להתבדות הפעם נותן סטים שרחוקים לעתים קרוב לשנות אור מתוכניתו...
אני מגזים עם השנות אור אבל הכוונה היא ששעתיים תוכנית שלו כסט יכול להיות חוויה מחשמלת...זה לא משמקבלים במועדון בפועל לצערי... |
אני חייב לחלוק עליך !
למרות שמבחינת מר קורסטן יש משהו במה שאתה אומר.
הוא יותר מידי מנגן את הרפרטואר שלו... |
|
|
| Scorchio |
עזבו אותכם חארטות הוא ניגן
Age Of Love - Age Of Love [Fred Baker Remix]
אינעל העולם איזה קטע רציתי לבכות
רק חבל שכאב ראש מאסיבי בתוצאה מהסאונד המזעזע של הטי אל וי גרמו לי ללכת מוקדם
אבל סך הכל הייתה אחלה מסיבה :) |
|
|
|
|