return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
Sensation Black 2005 Line-Up (pg. 2)
View this Thread in Original format
AxePlode
wtf moeten die idioten in duitsland?? meer techno dan trance daar, kan ook leuk zijn, maar goed... al lineup van white??
MaGiK54
quote:
Originally posted by AxePlode
wtf moeten die idioten in duitsland?? meer techno dan trance daar, kan ook leuk zijn, maar goed... al lineup van white??


Logisch dat er meer techno is in Duitsland....aangezien dat meer een technoland is dan trance......

Line up white wordt niet bekend gemaakt...pas wanneer je op White bent weet je wie er draait.....Armin (hij heeft de themesong gem,aakt voor deze editie) is wel bekend en ook Stonebridge btw..
Tomaz
quote:
Originally posted by Little Theseus
Yves de Ruijter: opwarmdj, verdient meer
Tom Harding: Grootheid op het verkeerde feest
Yoji: misschien de duurste dj omdat ze ook het vliegtuig moeten betalen
Dana vs Luna: verrassend, maar toch ook weer niet
Prophet: geweldige dj maar wel alweer een goedkope nederlandse dj
Deepack: t was te verwachten
Outblast: is Darkraver na zn hitje te commercieel of te duur geworden ofzo!?

Kortom weer een typische sensation line-up: alleen maar cheapass dj's want ja je betaalt natuurlijk voor de lampies en lichies.

Hm, jij weet ook niet echt wat je zegt he. Probeer 't nou nog 's, maar dan met goede onderbouwingen.

*sorry, zulke afkrakingen irriteren me een beetje.
Dj_Day-V
Dus Armin staat in alle 3 de Sensation's ?
SnuggLe
quote:
Originally posted by Tomaz
Hm, jij weet ook niet echt wat je zegt he. Probeer 't nou nog 's, maar dan met goede onderbouwingen.

*sorry, zulke afkrakingen irriteren me een beetje.


Nou, ik vind die redenen wel grotendeels begrijpelijk hoor....... niet om het een of ander.
HiGH_NrG
quote:
Originally posted by AxePlode
wtf moeten die idioten in duitsland?? meer techno dan trance daar, kan ook leuk zijn, maar goed... al lineup van white??


Geld verdienen...doh!
Tomaz
quote:
Originally posted by SnuggLe
Nou, ik vind die redenen wel grotendeels begrijpelijk hoor....... niet om het een of ander.

Yves de Ruyter: opwarmdj, verdient meer. < Waarom verdient ie meer op een Sensation Black edition? Met wie had hij moeten ruilen? Enige kennis van Yves' opwarmkunsten?
Tom Harding: Grootheid op het verkeerde feest. < Waarom een, voor jouw, verkeerd feest?
Yoji: misschien de duurste dj.. < Een line-up afkraken adhv een fee :s
Prophet: goedkope ned. dj < Check z'n bio- en discography en geef dan nog 's een mening zonder aan een fee te denken.
Outblast: is Darkraver na.. < Het gaat hier toch niet om Darky?
DJ Sid
ben ook benieuwd wat er in belgie voor sensation black op het programma staat..
volgens mij gaan ze hier in belgie wél techno dertusse gooie ze :)
Djeebie
quote:
Originally posted by Tomaz
Tom Harding: Grootheid op het verkeerde feest. < Waarom een, voor jouw, verkeerd feest?


Ik ben het ook met Theseus eens bij dit punt. Tom Harding staat nu geprogammeerd tussen allemaal hardstyle en hardcore meuk, terwijl hij dat zelf (liever) niet draait. Hij is iemand van de UK hardhouse en dat past nou niet bepaald in deze beuk line-up.
DJ_Siesta
die harding draaide laatst in heerenveen, volgens vriend van me was het alles behalve uk hardhouse die avond :eyespop:

Djeebie
Dan is 'ie toch van z'n principe afgestapt... Of hij draait het wel in Nederland om het publiek tevreden te stellen. Dat kan ook nog.
basvh
quote:
Originally posted by Tomaz

Tom Harding: Grootheid op het verkeerde feest. < Waarom een, voor jouw, verkeerd feest?


Tom Harding touchin it down down down. Laddddyssss and gentleman the pistol from bristol. Whoep whoep. HQ styl. Tom Harding is een grootheid op HQ/Dance Valley de vraag is dan of hij op een sensation black wel tot zijn recht komt
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement