return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Geen eindfeest Legalize streetrave
View this Thread in Original format
jp
Burgemeester Job Cohen heeft het eindfeest van de jaarlijkse 'Legalize Streetrave' verboden.
Vorig jaar liep de slotmanifestatie van de optocht voor legalisering van alle drugs in Amsterdam-Noord uit op een confrontatie tussen feestvierders en de politie. De organisatie van Legalize nam daarom dit jaar een aantal maatregelen om een herhaling te voorkomen. Zo zouden er meer bewakers worden ingehuurd en werd het feest verplaatst naar het Java-eiland.
Voor de gemeente was dat echter niet voldoende. De organisatoren overwegen nu naar de rechter te stappen.

bron: AT5

Zucht, nu gaan ze illegaal ergens lopen raven :rolleyes:
New Wave
Sluiten maar, het heeft ook weer helemaal niet smet SK en AvB te maken he! wat hebben we hier nou aan!

[serieus]

, een collega zou op een truck gaan draaien. Zijn broer zit bij de organisatie.
Ik had dan op die wagen mogen partie-en. Kutzooi [/serieus]
jp
Sander en Armin zijn OOK voor legalizering :o
New Wave
Dan wordt het toch gewoon: Iligalize :)
jp
Gebruik jij weleens drukz? :wtf:
New Wave
quote:
Originally posted by jp
Gebruik jij weleens drukz? :wtf:


Gebruikt en gestopt. :p
jp
Hoeveel daaaaaaaan?
Little Theseus
Ooit 1 hijs genomen, niet geinhaleerd en desondanks stoned gedrag vertonen, etos party peppers geslikt en de hele dag strak staan als een konijn, vervolgens zichzelf een dusdanige junk voelen dan maar voor een aantal jaren geen druppel alcohol te consumeren :eek:
New Wave
quote:
Originally posted by Little Theseus
Ooit 1 hijs genomen, niet geinhaleerd en desondanks stoned gedrag vertonen, etos party peppers geslikt en de hele dag strak staan als een konijn, vervolgens zichzelf een dusdanige junk voelen dan maar voor een aantal jaren geen druppel alcohol te consumeren :eek:


blablabla................................................................................
jp
Stelletje st0ners :stongue:

Little Theseus
nee hoor...

gebruikt en gestopt :p
jp
joehoe :happy2:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement