return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
כמה שהחיים הפכו להיות זולים כאן (pg. 2)
View this Thread in Original format
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Scorchio
אבי בקשר לדלק, זה משהו שאתה טועה לגביו
העלייה של מחירי הדלק באה כתוצאה מעלייה של מחירי הנפט בעולם זה משפיע לא רק בישראל אלא בכל רחבי העולם.


צח הנקודה היא שבארץ מונהגת שיטה מטומטמת למדי שלפיה התעדכנות המחירים היא אחת לחודש משמע באופן תיאורטי מחירי הנפט בעולם יכולים לרדת בצורה דראסטית חודש שלם וכל העולם המערבי ירוויח מזה ואז ב-29 לחודש איזה מטורף יירה במישהו בערב הסעודית המחירים יזנקו לכמה ימים לשמיים והזינוק הזה יעלה לחודש שלם נוסף את מחירי הדלק בארץ
כשהמצב יירגע כל העולם המערבי יחזור לרמת מחירים שפויה ואנחנו נמשיך לאכול את המרור ההוא כל החודש

quote:
Originally posted by Scorchio
בקשר לאלימות, כמה שאנשים מדברים כאן על קהל של נקסט וזה
בחיים לא ראיתי מריבה\מכות\דחיפות במסיבה שלהם
האלימות ההולכת וגוברת לדעתי היא תוצאה ישירה של המצב המבייש של מעמד הביניים שבו כל ילד רביעי נמצא מתחת לקו העוני, במצב כזה ילדים בני 16 שאין להם כל כך מה להפסיד בחיים מקבלים 50 שקל מבנאדם מפוקפק ששולח אותם לרצוח מישהו וזה הדברים שאנחנו שומעים עליהם בחדשות.

תאמת על מקרה של רצח בשביל 50 שקל ששילמו לבן אדם כדי שירצח לא שמעתי
הנקודה שנגעת בה היא חדשה שלי הבעיה היא אחרת
אבי כבר נגע בה
ואולי עוד נגעו בה
ליותר מדי אנשים יש נשק כלשהו עליהם
כן סכין או אולר מספיקים
ולמרות שיש חוק במדינה שמשנושא על עצמו סכין זה בניגוד לחוק והוא יכול להשפט לעד 5 שנים בכלא בפועל לא שמעתי על בן אדם שישב שעה אפילו במעצר על הסעיף הזה (חוץ מכרישי עולם תחתון שהשמשטרה לפעמים מפילה אותם על דברים כאלה או על עבירות תנועה העיקר שישבו טיפה בכלא שהם יוכלו לנפנף לכולם שהנה עוד שנייה הם מחסלים תפשע) [/QUOTE]

quote:
Originally posted by Scorchio

מצב החינוך בארץ גם לא מזהיר
בייחוד כשיש צרת חינוך כמו לימור לבנת שכל מה שהיא עושה זה מנסה להראות את הפרצוף המכוער שלה בטלוויזיה במקום להנהיג איזהשהוא שינוי משמעותי בחינוך.


ממממ...צרת חינוך..איך רואים שאתה מקשיב המון לנתן זהבי ח"ח עצבני על זה התוכנית מספר אחת בכל מדיה תקשורתית היום בארץ לדעתי

המסר העיקרי שאף אחד לא ישכח מצרת החינוך ב-2004
אם אתה רוצה לפגוש אותי ולקבל ממני כבוד תביא מדליית זהב...ממש חינוך למצוינות
quote:
Originally posted by Scorchio

המצב על הכבישים, בתור נהג בתפקידי, אני חייב להגיד שיש שיפור לאחרונה, אנשים יותר זהירים בכביש ממה שאני רואה ומתחשבים יותר בצורכי האחר, פחות צופרים ופחות עצבניים, זה לפחות לטובה.


מעניין אותי באיזה כבישים נסעת לאחרונה אם אתה יכול להמליץ לנו זה באמת יעזור :rolleyes:

quote:
Originally posted by Scorchio

אני לא חושב שיש משהו שאפשר ממש לעשות
הפגנות המוניות... הישראלי המצוי יעדיף לשבת בבית עם כוס קולה ולהגיד
"יהיה טוב"


מממ כן.. זה בדיוק משאבי אומר...וגם זהבי חוזר ואומר שזה עם מטומטם שהדבר האחרון שהוא יעשה זה ימחה על עוולות חברתיות שלא נוגעות ישירות לו או לבני משפחתו

quote:
Originally posted by Scorchio
אבל כששני אנשים יורים בנהג מונית כפי שקרה השבוע לוקח למשטרה 20 דקות (!) להגיע
שזה זמן קריטי שבו הבנאדם יכול למות

אם המשטרה היתה מגיעה אחרי דקה זה היה מציל אותו בוודאות?
זה לא שהשוטרים יודעים לבצע החייאה או לטפל בפצוע... הבעיה של המשטרה בראש ובראשונה היא בעיית תקציב
במילים אחרות שוב הוכח שבדרך לרפורמה הכלכלה המדינה מאבדת אזרחים בגלל שאין כסף לשלוח שוטרים למקומות שאולי המצאותם בהם היתה מונעת מקרה רצח זה או אחר...שוב מוכח שבעקיפין ביבי ממשיך לסייע לרציחות של אזרחים בעם
ומה האבסורד?
שעד 2010 אנחנו נהיה המטומטמים שנחזיר אותו למלכות ישראל כראש ממשלה


quote:
Originally posted by Scorchio

בקיצור
אולי לא הוספתי כאן מי יודע מה חומר למחשבה
אבל אני כבר נהייתי אדיש לכל זה, פשוט שימו אוזניות תשמעו מוזיקה ואל תשימו זין.

נ-מ-א-ס!


חומר למחשבה דווקא הוספת
מזל שיש לנו את המוזיקה שעוזרת לנו להרגע מכל הדברים האלו שיכולים פשוט להוציא אותנו מדעתינו...או שזה לא מזל?
coby
quote:
Originally posted by Star

בקיצור ולעניין בקצב הזה נמצא את עצמינו בגלות שוב



תאכלס... אני כבר מתחיל להתבאס שנולדתי בישראל

כל מה שאנחנו לומדים עליו בתנך זה איך שעם ישראל היו חארות בכל הזמנים

והיום אנחנו לא כאלה יותר טובים מאז...

נ.ב הפוסט שלך מזכיר לי את הנבואות של ירמיה ( היה לי היום מתכונת בתנך וזה דפק לי את הראש)
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by coby
( היה לי היום מתכונת בתנך וזה דפק לי את הראש)


זה בסדר אחי אתה מהאנשים הטובים של ארצנו

הנוער הממוצע היום דופק את הראש עם דברים מתחום לימודי הכימיה ולא מתחום לימודי התנך...
markfeldman
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes

מזל שיש לנו את המוזיקה שעוזרת לנו להרגע מכל הדברים האלו שיכולים פשוט להוציא אותנו מדעתינו...או שזה לא מזל?


זו השורה התחתונה של כל הדיון הזה !
Star
אתם רואים אתם גם נכללים בעצלנים שדופקים אותם ואומרים "יש לנו את המוסיקה " חחחחחחח
Flotser
לדעתי עיקר הבעיה פה זה בתי המשפט.

מישהו שמוציא סכין - לדעתי ישר צריך לקבל 20 שנה בכלא
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Star
אתם רואים אתם גם נכללים בעצלנים שדופקים אותם ואומרים "יש לנו את המוסיקה " חחחחחחח


זאת בדיוק הסיבה שהוספתי תמילים בסוף
"או שזה לא מזל"
הכל עניין של השקפה
בסופו של דבר אנחנו גם תוצאה של שאננות גוברת בחברה הישראלית וגם אנחנו לא מספיק מהפכנים בדעותינו רעיונותינו ורצוננו לשנות משהו
Meltdown
הבעייה היא שאין פה כבוד לכלום. האלימות מתחילה עוד אצל הילדים בבתי ספר יסודי, שדופקים מכות רצח אחד לשני, ואף למורים שלהם, אחר כך זה מתקדם לתיכון, ואחר כך לבגרות.
וכפי שנאמר כאן, אף אחד לא מיישם את החוק, שאסור לאנשים ללכת עם סכין/אולר או אקדח.
שיטת הענישה חייבת להשתנות, אך גם היחס של השוטרים חייב להשתנות, כי בהרבה מקרים שוטרים דופקים מכות דווקא לאלו, שלא היו אשמים, ואח"כ נאמר לאותם אזרחים "תגישו תלונה במח"ש " שב 99.9 אחוזים מהמקרים, נגמרת בשום דבר.
ובנוסף, אכן הפכנו לעם אדיש, מצער עד כמה שזה נשמע, כפי שהתרגלנו בעבר לפיגועים, כך גם התרגלנו למספרים העצומים של ההרוגים בכל שנה בתאונות הדרכים, וכך גם התרגלנו לכך שרוצחים כאן ילדים בגלל ריב על בחורה, כאשר לאותה בחורה זה מחמיא שאנשים "נלחמים" על לבה.
דברים צריכים להשתנות כאן מהיסוד, הבעייה היא, שאני לא כ"כ רואה מאיפה יבוא השינוי, בעיקר מבחינה כלכלית, שהיא כפי שכבר נכתב כאן וגם לטעמי אחד הגורמים, לעלייה באלימות הכללית, שיש בארץ.
THE_BLUE_DRAGON
גם בימי הנמל של האנגר11 והדוגית אוקטופוס זום היו הרבה מאוד דקירות.
היית הולך לדוגית היית רואה ילדים משחקים לך בסכיני פרפר בכניסה.
באותו זמן זה לא היה קשור להתחיל עם בנות אלה זה היה סתם הם מתחילים איתך
או שבטעות הסתכלת או דיברת אליו.

המצב בנוער ובחיילים הוא הכי גרוע!!!
ככה שהחיילים בהמשך יהיו במסיבות של גדולים
ככה שבכל המסיבות גם של גדולים המצב יהיה חרא.

תנו להם מוסיקה שחו-רע
תנו להם לשחק אותה גנגסטרים וראפרים מרחוב ארלם
ולשחק אותה יעני כנופיות
ומזה הם מושפעים!
כל הפוזות המגעילות האלו.

מה שבטוח בערב יום העצמאות לא להתקרב לטיילת ת"א-יפו!!!
זה האיזור הכי מסוכן, למרות שאין כבר פאצ'ה
(עצמאות 2001 בפאצ'ה למי שזוכר)
THE_BLUE_DRAGON
אההה וכמובן בנוסף לזה כל מסיבות החיילים וגם חלק מהנוער
עובדות על עיקרון אחד,
אלכוהול חייייינננננםםםםםםם!!!!!!!!!!!!!!

שזה הדבר הכי אדיוטי שיש!!!
ואם צריך להפסיק משהו או לאסור עליו זה חלוקת אלכוהול חינם!
נוער וחיילים לא יוצאים בגלל הדיג'ייז והמוסיקה,
הם יוצאים בשביל אלכוהול חינם!

כאשר אני עושה אירועים של
ILTA
כמעט כל מי שמתקשר שואל ישר אם יש אלכוהול חינם.

שיפסיקו את האלכוהול אז תפחת משמעותית כל האלימות...
וסלקצייה זה דבר מצויין!
אבל כאשר יש אירוע גדול שומר לא מספיק צריך גם שוטר במדים!

Flotser
בקשר לאלכוהול....
וגם לא בהכרח קשור לכל הקטע של האלימות

כנראה אף אחד פה לא יסכים איתי

אבל לדעתי אולי כדאי לעשות חוק
שיאסור על מכירת משקאות עם יותר מ20% אלכוהול
ולא רק במועדונים אחרת זה לא שווה כלום

יאללה לסקול אותי באבנים:)
yaman
מצד אחד גם אסור לשכוח שאלימות מושפעת מהמון דברים:

אם זה למשל האופי של הבן אדם ודרך החינוך שלו

וגם ההבדל העדות כאן בארץ

אבל הכי מעצבן אותי זה אשכרה הקטע הזה שמרביצים למורים....


אני בטוח כאן שאם כול אחד יישאל את אמא שלו איך הם למדו בביה"ס הם יגידו לכם שהמורים היו מכים אותם בהצבעות למי שלא עשה שיעורי בית


יענו......... אנחנו מתנהגים טוב טוב אם הילדים שהם עוד קטנים כך שבעתיד הם יעשו מה שבא להם
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement