return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
מישהו היה אתמול בקולומבריום??
View this Thread in Original format
nimrod levi
אתמול הייתי בקולומבריום...(אני עדיין בן 16 ככה שאין כל כך הרבה מקומות ללכת)
בקיצור היה שם את עידן גוטמן והוא הביא סט פצצה אהבתי אותו לאללה
אם יש עוד מישהו שהיה ויכול לעזור לי למצוא את הטראקים שהוא ניגן אני יודה לו מאוד

אני הכרתי רק 3 טראקים...
אז ככה היה את-
Silverblue - Step back(Blue skies Remix)
Brooklin Bounce - club bizzare(dj scot project mix)
Antiloop - In my mind(לא יודע איזה מיקס...(
בקיצור אם מישהו יכול לעזור אז בבקשה תעזרו אני נואש...
:( :( :(
MoSH_MaN
רצינו ללכת לזה ולא הלכנו ההזמנה הייתה נחמדה במקום זה הלכנו לבאלקוני החדש

אל תשאל אפילו....
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
רצינו ללכת לזה ולא הלכנו ההזמנה הייתה נחמדה במקום זה הלכנו לבאלקוני החדש

אל תשאל אפילו....


ידידות שלי ניסו לשכנע אותנו לבוא לשם
אבל זה בכל זאת הבלקוני... כמה טוב זה יכול להיות??
אני צודק??
MoSH_MaN
שמע בעיקרון זה מסיבת הרצה הייתה אתמול זה מקום חדש

לא אהבתי את הישנות בלמון גראס נראה לי שבטח עוד כמה זמן זה יהיה טוב

אני זוכר את המסיבות בבליס זה היה פצצה
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
שמע בעיקרון זה מסיבת הרצה הייתה אתמול זה מקום חדש

לא אהבתי את הישנות בלמון גראס נראה לי שבטח עוד כמה זמן זה יהיה טוב

אני זוכר את המסיבות בבליס זה היה פצצה


בלמון גראס היה על הפנים...
אני זוכר איך כל שבוע היה מפוצץ שם למטה אבל אף אחד לא היה נכנס
היית רואה שם את כל העולם ובפנים שני ילדים
אני יודע שעכשיו החליפו את המקום וזה אמור להיות טיפה יותר טוב...
אבל אני לא יודע אם שווה באמת לשמוח על זה
התקשרה איזה אחת משם לחבר שלי ומתחילה לזיין לו את השכל
שלום אני מהבלקוני יש לנו מסיבת פתיחת העונה בבלקוני רחוב....
או משהו כזה
אולי נלך לשם מתישהו
זה כל שבוע עכשיו??
nimrod levi
כן תשמעו חבר'ה הכל טוב ויפה אבל סטיתם קצת מהנושא...
עזרה דחוף בבקשה!!!
גם מי שלא היה בקולומבריום אמרו לי שהוא(עידן גוטמן) ניגן הרבה מהטראקים בסט שלו ברדיו bu יום לפני אז אם מישהו יודע...

שיעזור בבקשה!!
:cool:
luckystrike
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
רצינו ללכת לזה ולא הלכנו ההזמנה הייתה נחמדה במקום זה הלכנו לבאלקוני החדש

אל תשאל אפילו....


פחחחח
איזה מקום חרא ...
לפחות פעם אחרונה שהייתי שם היה על הפנים
רוב הזמן מתקלט שם
DJ KFEER
חבר שלי מהשכבה שאין לו מושג בגרוש

גם אתמול הוא היה שם ?
אחד רזה כמו קיסם עם קוצים
R-Yeah
אתה מתכוון למקום המגעיל הזה שפעם נשרף והוא מעל רחוב הירקון?
איכס!

לא משנה קיצר משהו פה מוזר
לאיזה מקומות אתם הולכים????

אולי נעשהפוסט חדש וכול אחד יציג את עצמו באופן רשמי
כלומר גיל
איפה גר
מה הוא אוהב
איזה מקומות הוא היה
וכהנה וכהנה
MoSH_MaN
Go Ahead
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by luckystrike


פחחחח
איזה מקום חרא ...
לפחות פעם אחרונה שהייתי שם היה על הפנים
רוב הזמן מתקלט שם
DJ KFEER
חבר שלי מהשכבה שאין לו מושג בגרוש

גם אתמול הוא היה שם ?
אחד רזה כמו קיסם עם קוצים



לא דווקא
DJ ASAF
אחד שמן
אבל הם נראה לי ביחד נכון?

Ariels
מה זה קולומבריום בכלל
???
nimrod levi
הקולומבריום זה מין אולם למסיבות זה לא פתוח כל שבוע נראה לי אבל מדי פעם יש שם מסיבות רק לתיכוניסטים נראה לי...
זה ברחוב קיבוץ גלויות קרוב לבארבי
בקיצור יום שישי הייתה שם מסיבה לא רעה ועידן גוטמן היה..
מצטער שאני מנדנד עוד פעם אבל אם מישהו יכול לעזור לגלות טראקים שהוא ניגן בסט....
בבקשה?
:(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement