| nimrod levi |
אתמול הייתי בקולומבריום...(אני עדיין בן 16 ככה שאין כל כך הרבה מקומות ללכת)
בקיצור היה שם את עידן גוטמן והוא הביא סט פצצה אהבתי אותו לאללה
אם יש עוד מישהו שהיה ויכול לעזור לי למצוא את הטראקים שהוא ניגן אני יודה לו מאוד
אני הכרתי רק 3 טראקים...
אז ככה היה את-
Silverblue - Step back(Blue skies Remix)
Brooklin Bounce - club bizzare(dj scot project mix)
Antiloop - In my mind(לא יודע איזה מיקס...(
בקיצור אם מישהו יכול לעזור אז בבקשה תעזרו אני נואש...
:( :( :( |
|
|