return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
תעזרו לי לא מעריכים אותי
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
טוב שמעו זה פעם שנייה שאני מפרסם שיר שמקום של הדיי גייאים החובבנים
ולא ענו לי בכלל אז אולי תכנסו תורידו את השיר ותכתבו מה שאתם חושבים אClick Here

מה שיקרה שאני יתרטך לחזור לפרסם את השירים כאן אז בבקשה...
ProjectFive
אני לא מצליח להוריד את השיר
אולי בגל זה לא עונים לך
MoSH_MaN
לחות תתכתוב אז אץ זה

ויש לך מושג לאיפה אני יכול לעלולת
מקום טוב...?
MoSH_MaN
זה עובד מה אתה מדבר
אולי תנסה להכנס דרך
FTP CLIENT
luckystrike
אני ינסה להוריד יותר מאוחר
:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement