|
תעזרו לי לא מעריכים אותי
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
טוב שמעו זה פעם שנייה שאני מפרסם שיר שמקום של הדיי גייאים החובבנים
ולא ענו לי בכלל אז אולי תכנסו תורידו את השיר ותכתבו מה שאתם חושבים אClick Here
מה שיקרה שאני יתרטך לחזור לפרסם את השירים כאן אז בבקשה... |
|
|
| ProjectFive |
אני לא מצליח להוריד את השיר
אולי בגל זה לא עונים לך |
|
|
| MoSH_MaN |
לחות תתכתוב אז אץ זה
ויש לך מושג לאיפה אני יכול לעלולת
מקום טוב...? |
|
|
| MoSH_MaN |
זה עובד מה אתה מדבר
אולי תנסה להכנס דרך
FTP CLIENT |
|
|
| luckystrike |
אני ינסה להוריד יותר מאוחר
:) |
|
|
|
|