|
Furry Music på Sikamikanico
|
View this Thread in Original format
| LikWit |
Hei!
Kjapp tråd for å informere om fredagens (6.mai) party på Sikamikanico :)
Özgür Can og jeg lanserer vårt Furry Music klubbkonsept sammen med bl.a Thomas fra Recluse/Manipura, Zama (Marius) og sprellemannen Espen Willumsen!
Özgür og jeg spiller sammen som "Furry Nipples", blir et 3timers b2b set med masse frekke låter.
Håper noen av dere kan svinge innom :)
Festen starter kl 22.00, og avsluttes som vanlig kl 03.30.
CC er skarve 50kr!
Mvh,
Stian |
|
|
| DJ_Audun |
| Høres smooth ut;) |
|
|
| Redd |
| Ugh, jeg ble invitert av ei veninne, men jeg jobber. suger tungt gitt :( |
|
|
| esKEBAB |
| quote: | Originally posted by Redd
Ugh, jeg ble invitert av ei veninne, men jeg jobber. suger tungt gitt :( |
du ble invitert.. av ei venninne.. |
|
|
|
|