return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
הפדיחה של החיים שלי
View this Thread in Original format
Ariels
אנשים הפדיחה הכי גדולה של החיים שלי קרתה היום
פגשתי משיהי וכבר איזה חודש יש ביננו קטע
פתאום היום היא נזכרה לספר לי

שיש לה חבר כבר מסוף החופש הגדול
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


איזה פאדיחה
!!!!!!!!!!!!!
luckystrike
חחחח
:D

נו ומה ההמשך ?
אתם עדיין בקטע ?
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Ariels
אנשים הפדיחה הכי גדולה של החיים שלי קרתה היום
פגשתי משיהי וכבר איזה חודש יש ביננו קטע
פתאום היום היא נזכרה לספר לי

שיש לה חבר כבר מסוף החופש הגדול
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


איזה פאדיחה
!!!!!!!!!!!!!


אוי ואי אחי...

תקווה שזה לא איזה ערס ששומע יוסי עדן
:)
Ariels
quote:
Originally posted by DJ-Energy


אוי ואי אחי...

תקווה שזה לא איזה ערס ששומע יוסי עדן
:)


יותר גרוע !!!! הוא במשטרה צבאית
:confused: :confused: :confused:
Dj Black
פחחחחחחחחחחחחחחחחח
נדפקת...סתם סתם

משתתף בצערך
:(
Dj-2TaLL
איזה ביאוס!!!
:sadgreen: :sadgreen: :sadgreen:
TranceGiant
quote:
Originally posted by Ariels


יותר גרוע !!!! הוא במשטרה צבאית
:confused: :confused: :confused:


ariels, you have been a good guy, we all loved and respected you and appreciated your posts and unbelievable humor..

/starts singing "time to say goodbye"


:stongue: :stongue: :stongue:
DJ-Energy
quote:
Originally posted by TranceGiant


ariels, you have been a good guy, we all loved and respected you and appreciated your posts and unbelievable humor..

/starts singing "time to say goodbye"


:stongue: :stongue: :stongue:


dude?.. wtf you talking about?
:eek: :eyes:
luckystrike
quote:
Originally posted by TranceGiant


ariels, you have been a good guy, we all loved and respected you and appreciated your posts and unbelievable humor..

/starts singing "time to say goodbye"


:stongue: :stongue: :stongue:


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
:stongue:

יובל - יענו ההוא הולך להרוג את אריאל
;)
DJ-Energy
quote:
Originally posted by luckystrike


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
:stongue:

יובל - יענו ההוא הולך להרוג את אריאל
;)


אהההההה......

מורן כנס לצ'ט של
TA
אם אתה רואה את זה
:)

DJ_BoN
quote:
Originally posted by Ariels
אנשים הפדיחה הכי גדולה של החיים שלי קרתה היום
פגשתי משיהי וכבר איזה חודש יש ביננו קטע
פתאום היום היא נזכרה לספר לי

שיש לה חבר כבר מסוף החופש הגדול
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


איזה פאדיחה
!!!!!!!!!!!!!



אחי זה הכי מעולה
בכנות אחי בגידה לא עושה לך את זה?
הפחד להיתפס?
=)
לי אישית לא היה אכפת בכלל
DJ-Energy
quote:
Originally posted by DJ_BoN



אחי זה הכי מעולה
בכנות אחי בגידה לא עושה לך את זה?
הפחד להיתפס?
=)
לי אישית לא היה אכפת בכלל


חחחחחח
אופיר אוהב את הריגוששששש
הסכנה..

המוות!!!
:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement