|
הפדיחה של החיים שלי
|
View this Thread in Original format
| Ariels |
אנשים הפדיחה הכי גדולה של החיים שלי קרתה היום
פגשתי משיהי וכבר איזה חודש יש ביננו קטע
פתאום היום היא נזכרה לספר לי
שיש לה חבר כבר מסוף החופש הגדול
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
איזה פאדיחה
!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| luckystrike |
חחחח
:D
נו ומה ההמשך ?
אתם עדיין בקטע ? |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Ariels
אנשים הפדיחה הכי גדולה של החיים שלי קרתה היום
פגשתי משיהי וכבר איזה חודש יש ביננו קטע
פתאום היום היא נזכרה לספר לי
שיש לה חבר כבר מסוף החופש הגדול
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
איזה פאדיחה
!!!!!!!!!!!!! |
אוי ואי אחי...
תקווה שזה לא איזה ערס ששומע יוסי עדן
:) |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
אוי ואי אחי...
תקווה שזה לא איזה ערס ששומע יוסי עדן
:) |
יותר גרוע !!!! הוא במשטרה צבאית
:confused: :confused: :confused: |
|
|
| Dj Black |
פחחחחחחחחחחחחחחחחח
נדפקת...סתם סתם
משתתף בצערך
:( |
|
|
| Dj-2TaLL |
איזה ביאוס!!!
:sadgreen: :sadgreen: :sadgreen: |
|
|
| TranceGiant |
| quote: | Originally posted by Ariels
יותר גרוע !!!! הוא במשטרה צבאית
:confused: :confused: :confused: |
ariels, you have been a good guy, we all loved and respected you and appreciated your posts and unbelievable humor..
/starts singing "time to say goodbye"
:stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by TranceGiant
ariels, you have been a good guy, we all loved and respected you and appreciated your posts and unbelievable humor..
/starts singing "time to say goodbye"
:stongue: :stongue: :stongue: |
dude?.. wtf you talking about?
:eek: :eyes: |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by TranceGiant
ariels, you have been a good guy, we all loved and respected you and appreciated your posts and unbelievable humor..
/starts singing "time to say goodbye"
:stongue: :stongue: :stongue: |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
:stongue:
יובל - יענו ההוא הולך להרוג את אריאל
;) |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by luckystrike
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
:stongue:
יובל - יענו ההוא הולך להרוג את אריאל
;) |
אהההההה......
מורן כנס לצ'ט של
TA
אם אתה רואה את זה
:) |
|
|
| DJ_BoN |
| quote: | Originally posted by Ariels
אנשים הפדיחה הכי גדולה של החיים שלי קרתה היום
פגשתי משיהי וכבר איזה חודש יש ביננו קטע
פתאום היום היא נזכרה לספר לי
שיש לה חבר כבר מסוף החופש הגדול
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
איזה פאדיחה
!!!!!!!!!!!!! |
אחי זה הכי מעולה
בכנות אחי בגידה לא עושה לך את זה?
הפחד להיתפס?
=)
לי אישית לא היה אכפת בכלל |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by DJ_BoN
אחי זה הכי מעולה
בכנות אחי בגידה לא עושה לך את זה?
הפחד להיתפס?
=)
לי אישית לא היה אכפת בכלל |
חחחחחח
אופיר אוהב את הריגוששששש
הסכנה..
המוות!!!
:) |
|
|
|
|