|
Hertz, Bacto, Cewe @Jönköping den 4:e
|
View this Thread in Original format
| Laszlo |
http://www.dioderecords.nu/chic
Lätt att jag drar dit om jag får med mig någon nisse. Fan va kul att det även här i småland arrangeras något annat än de där äckliga psy-festerna med euforiska glowstickskåta fjortisar omkringspringandes |
|
|
| CJ InterCity |
| är inte det ikväll? hur blir det med Slagthuset? :p |
|
|
| keddo |
| blir till att ha en jävligt snabb bil då :D .. fan hade velat sett hertz |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
är inte det ikväll? hur blir det med Slagthuset? :p |
haha - jävla mupp...tyckte det stod torsdag :( nåja...jag åker till malmö om FEM :) så jävla sena som vanligt, men vi är väl där lagom till elva... |
|
|
|
|