return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Hertz, Bacto, Cewe @Jönköping den 4:e
View this Thread in Original format
Laszlo

http://www.dioderecords.nu/chic

Lätt att jag drar dit om jag får med mig någon nisse. Fan va kul att det även här i småland arrangeras något annat än de där äckliga psy-festerna med euforiska glowstickskåta fjortisar omkringspringandes
CJ InterCity
är inte det ikväll? hur blir det med Slagthuset? :p
keddo
blir till att ha en jävligt snabb bil då :D .. fan hade velat sett hertz
Laszlo
quote:
Originally posted by CJ InterCity
är inte det ikväll? hur blir det med Slagthuset? :p


haha - jävla mupp...tyckte det stod torsdag :( nåja...jag åker till malmö om FEM :) så jävla sena som vanligt, men vi är väl där lagom till elva...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement