|
Global DJ Broadcast (12-05-2005) Speical Guest - Hydroid
|
View this Thread in Original format
| ronsh |
עכשיו סיימתי להקשיב לתוכנית של מרקוס שולץ...
שבוע הבא אורח משלנו...
Hydroid
צריך להיות שמח... |
|
|
| markfeldman |
בהחלט הולך להיות שמח !
כבוד גדול איתי !
גאים בך !
ואוהבים את ההפקות שלך ! |
|
|
| fusi |
!עלה והצלח איתי, יש לך את הגב שלנו לפחות
;) |
|
|
| UltraWave |
| יהיה שמח מאוד ;) ;) |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by UltraWave
יהיה שמח מאוד ;) ;) |
מצפה לשמוע הרבה אנריליסים ! |
|
|
| Shahar |
| בהצלחההההה תפציץ תאמאאא!! |
|
|
| Meltdown |
| שיהיה המון בהצלחה, מי ייתן וזה יהיה עוד צעד משמעותי קדימה בהמשך שדרוג המעמד שלך כ די ג'יי מוביל |
|
|
|
|