return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
ikon...?
View this Thread in Original format
fruktsoppa
hej, undrar hur man får en sån där ikon under sitt namn i vänster fält? gaby har juh sin gubbe o den där kraith har sin alien..

how?

tack
SWE_TRANCE
Tror det är efter att du har postat ett antal inlägg som du får den möjligheten...
fruktsoppa
kollade kraith eller vad han heter, o han har bara postat 44 inlägg. o jag ligger på över 100:a talet.. det måste vara nåt val eller? hittar inte det..
reveal
det har inte med antal inlägg att göra, det är det som kallas "avatar"
kolla på inställningarna så ska ni se att ni kan ändra ni också ;)
Kraith
quote:
Originally posted by fruktsoppa
kollade kraith eller vad han heter, o han har bara postat 44 inlägg. o jag ligger på över 100:a talet..


Hmm, jag får börja skriva mer då. :) Har varit rätt inaktiv på senaste tiden.
fruktsoppa
jag hittar inge avatar.. försökte få hjälp av paul wilson, men han kunde inte heller..
reveal
profile, edit options, avatar (längst nere)
fruktsoppa
fixade det..
reveal
np
Ravesquad
quote:
Originally posted by fruktsoppa
fixade det..


cool..:cool: :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement