|
ikon...?
|
View this Thread in Original format
| fruktsoppa |
hej, undrar hur man får en sån där ikon under sitt namn i vänster fält? gaby har juh sin gubbe o den där kraith har sin alien..
how?
tack |
|
|
| SWE_TRANCE |
| Tror det är efter att du har postat ett antal inlägg som du får den möjligheten... |
|
|
| fruktsoppa |
| kollade kraith eller vad han heter, o han har bara postat 44 inlägg. o jag ligger på över 100:a talet.. det måste vara nåt val eller? hittar inte det.. |
|
|
| reveal |
det har inte med antal inlägg att göra, det är det som kallas "avatar"
kolla på inställningarna så ska ni se att ni kan ändra ni också ;) |
|
|
| Kraith |
| quote: | Originally posted by fruktsoppa
kollade kraith eller vad han heter, o han har bara postat 44 inlägg. o jag ligger på över 100:a talet.. |
Hmm, jag får börja skriva mer då. :) Har varit rätt inaktiv på senaste tiden. |
|
|
| fruktsoppa |
| jag hittar inge avatar.. försökte få hjälp av paul wilson, men han kunde inte heller.. |
|
|
| reveal |
| profile, edit options, avatar (längst nere) |
|
|
| Ravesquad |
| quote: | Originally posted by fruktsoppa
fixade det.. |
cool..:cool: :) |
|
|
|
|