return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Pioneer DVJ X1
View this Thread in Original format
Pagani
Ten eerste wilde ik iedereen groeten.
Geweldige board zeg en geweldige mensen!

Goed,
Mijn vraag is of iemand toevallig ervaring heeft met de
Pioneer DVJ X1?
Yeah I know, het is een cd turntable.
Wordt toch eens tijd om zelf maar een te proberen te mixen, dus leek mij het beste om meteen maar professioneel spul te gaan halen. Heb al menige mense horen praten over de technics SLDZ 1200, echter was ik op Trance energy en volgens mij hadden ze daar toch echt geen Technics maar deze Pioneers.
Nu is mijn vraag dus of de Pioneer nu echt beter is?
Heb geen zin om dingen verkeerd aan te leren of over een jaartje te moeten overswitchen naar ander spul.Als je begint begin dan maar meteen goed, Ja toch?

Hier is een link naar de Pioneer.

http://www.pioneer-eur.com/eur/prod...onomy_id=44-106

Groetjes,
Pagani
MaGiK54
Welkom op NLTA....... stel je zelf ff voor in deze thread: http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=69074

:) :) :) :)


En sorry ik heb zelf geen ervaring met die Pioneer.
magrec
quote:
Originally posted by Pagani
Ten eerste wilde ik iedereen groeten.
Geweldige board zeg en geweldige mensen!

Goed,
Mijn vraag is of iemand toevallig ervaring heeft met de
Pioneer DVJ X1?
Yeah I know, het is een cd turntable.
Wordt toch eens tijd om zelf maar een te proberen te mixen, dus leek mij het beste om meteen maar professioneel spul te gaan halen. Heb al menige mense horen praten over de technics SLDZ 1200, echter was ik op Trance energy en volgens mij hadden ze daar toch echt geen Technics maar deze Pioneers.
Nu is mijn vraag dus of de Pioneer nu echt beter is?
Heb geen zin om dingen verkeerd aan te leren of over een jaartje te moeten overswitchen naar ander spul.Als je begint begin dan maar meteen goed, Ja toch?

Hier is een link naar de Pioneer.

http://www.pioneer-eur.com/eur/prod...onomy_id=44-106

Groetjes,
Pagani


Heb je enig idee hoe duur die dvj x1 is??
Zo'n dvj is alleen handig als je teveel geld hebt en ook nog graag met dvd's wil pielen. Als je met alleen cd-spelers wilt draaien en je wilt echt iets professioneels dan is de Pioneer CDJ-1000 MKII een goede maar wel een prijzige keus.
basvh
jah ik gebruik hem als dvd speler, dit om lange films op pitch +12 aftespelen zodat ze niet zo lang duren.


;)



Zoals Magrec al zei is het alleen handig als je samen met beeld en geluid wil spelen. Zīn dvj x1 is ook geloof ik 2000 euro per stuk. Aardige bom duiten. De pioneer cdj1000mk2 is ongeveer 1100 euro.
DJ_Siesta
Die dvj moet je niet kopen, zit vol kinderfouten.

Koop gewoon een CDJ1000, is gewoon goeie . Staat overal in elke discotheek/feest. dus zou je ergens anders moeten draaien, dan heb je altijd vertrouwd spul. En de 1000 is gewoon een hele degelijke cd speler.
Pagani
Ok, thnx.
Dan word het de cdj1000.

Die Technics ziet er wel strakker uit, maar het gaat er inderdaad wel om dat waar je ook terecht mocht komen dat je altijd vertrouwd spul hebt.

Thnx.
DJ_Siesta
die technics ziet er leuk uit, maar die apparaten zijn EEN grote mislukking, niemand wil ze hebben. Die laadtijd van een cd is 20 seconden ofzo! echt dramatisch! En dan nog niet te spreken over (over) gevoeligheid van de draaiende schijf :eek:
Pagani
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
die technics ziet er leuk uit, maar die apparaten zijn EEN grote mislukking, niemand wil ze hebben. Die laadtijd van een cd is 20 seconden ofzo! echt dramatisch! En dan nog niet te spreken over (over) gevoeligheid van de draaiende schijf :eek:


OMG!! 20 Sec laadtijd? LOL
Nee definiteley de Pioneer.
Chicane
20 seconden laadtijd is dikke bull, heb er 2 staan hier en binnen 5 seconden zijn ze speelbaar, de totale opstart tijd van power off naar spelen is hooguit 30 seconden ja, maar de laadtijd zelf is amper 5 seconden
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by Chicane
20 seconden laadtijd is dikke bull, heb er 2 staan hier en binnen 5 seconden zijn ze speelbaar, de totale opstart tijd van power off naar spelen is hooguit 30 seconden ja, maar de laadtijd zelf is amper 5 seconden


ja dus de tijd totdat je kunt beginnen met beatmatchen is 30 seconden

Chicane
zet jij de stroom uit dan als je de volgende cd er in doet?
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by Chicane
zet jij de stroom uit dan als je de volgende cd er in doet?



meestal wel ja.

anyways wanneer je een cd erin gooit, kun je eerst een kop koffie gaan halen wil je ermee beginnen te beatmatchen.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement