|
tillbaka
|
View this Thread in Original format
| JayBee |
| hej på er alla igen. vet inte hur många som är kvar från den gamla antika tiden då jag hängde här men ville bara säga att jag är i alla fall så jävla efter i musiken. jag ska browsa igenom lite trådar och leta efter vad ni tokar lyssnar på nu för tiden eller så kan ni tippsa mig lite kanske. kul att ser några utav er i onsdags också |
|
|
| anuga |
ta en titt på de senaste listorna ;)
*smygreklam* http://music.anuga.se/
12.000 besökare i veckan kan inte ha fel :D |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by JayBee
hej på er alla igen. vet inte hur många som är kvar från den gamla antika tiden då jag hängde här men ville bara säga att jag är i alla fall så jävla efter i musiken. jag ska browsa igenom lite trådar och leta efter vad ni tokar lyssnar på nu för tiden eller så kan ni tippsa mig lite kanske. kul att ser några utav er i onsdags också |
vartfan har du varit då?! |
|
|
| JayBee |
| ehm har väöl inte varit hemma så ofta iomed lumpen men sen så hadde ju min hårddisk pajjat i typ flera månader men har äntligen köpt en ny och börjat om igen :) |
|
|
| dbl |
| välkommen tillbaka JB... va ett jäkla tagsen alltså.. hehe |
|
|
| keddo |
| " you! you too!" det var typ hur våran senaste disskusion slutade (och ända) jag haft med jaybee :D |
|
|
| Cloudburst |
Welcome Back person_som_skriker_dj_i_örat_när_de_mixar! :D
hihi |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Cloudburst
Welcome Back person_som_skriker_dj_i_örat_när_de_mixar! :D
hihi |
:stongue: :haha: :stongue: :haha: vi har icke glömmt om du trodde det! :p
Välkommen tillbaka JB :) |
|
|
| Snakebyte |
Jäkla lustigt...tänkte precis starta en ny tråd om ny musik, men såg denna hehe. Jag har verkligen inte hängt med sista tiden med ny musik så jag tänkte oxå fråga vad som gäller just nu, i trance och house-väg...
_______________________________________________
EDIT:
Givetvis ska jag önska dig välommen tillbaks oxå!!!:D
-----------------------------------------------
 |
|
|
| JayBee |
Era jävla sadister! ni vägrar släppa det där :D
keddo: eh? jag minns inte att jag sagt så till någon över huvudtaget på forumet är du säker det var jag? menar du att jag sagt det till dig irl eller? minns inte vem du var. vilken fest sågs vi på? måste ha varit full som en påtänd krabba altså. menade det nog inte :)
föresten jag hörde nyss värsta sköna låten, jag tror den är ny "Matt Darey - Liberation (Darey Deep mix)"
men jag måste bara fråga, vad har hänt sedan jag försvann? snackade med glorie på A&N och hon sa att hon slutat hänga på TA. någon som kan sammanfatta lite snabbt vad som hänt det senaste halvåret? finns det några nya reglementen eller sånt? eller kanske annat man bör veta om.
p.s. kul att.... läsa er alla igen ;)
|
|
|
| staz |
välkommen tbx jocke.
&.......
l m a o @ bilden, true classic.
jaybee: NU HAR JAG VÄNTAT I TRE TIMMAR PÅ ATT FÅ HÖRA DING DONG SONG ME GÜNTHER SÅ NU TAR DU TAMIGFAN OCH SPELAR DEN OM DU INTE VILL FÅ SKALLEN NERKÖRD I MIXERBORDET !! |
|
|
| SteveTranz4ever |
Tjena mannen ! Ja de va ett tag sen man såg dig, var kul att se att du levde även på Monday Bar festen med Agnelli & Nelson ! ;)
 |
|
|
|
|