|
ערב יום העצמאות!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| THE_BLUE_DRAGON |
רג'ים טקנו טבע פארטי.

רג'ים
המסיבה בערב יום העצמאות ה-11.05.05, רבע שעה נסיעה מת"א לכיוון מזרח באזור צומת ירקון ליד הוד השרון בהנגר פתוח בטבע
LINE UP;
אורי ליכטיק
סובול/אבנר מלכה בק2בק
בונקר באסיד-טכנו מתעתע
מוגבל רק ל-300 איש שיהיה אוטנתי-
50 שקל מכירה מוקדמת
לפרטים והנחות ניתן ליצור איתי קשר.
0545258607
או בפרטי.
:) |
|
|
| Shahar |
גיל עם כל הכבוד יש פה אנשים בצבא ואסור שימצאו עליהם חומרים בדם
:whip: :whip: :whip: |
|
|
| yaman |
על הזין מסיבות
צריך ללכת לחוף ירושלים לחפש כוסיות ולעשות על האש |
|
|
| MASTERsplinter |
מישו יכול לסדר לי איזה עבודה לחג?
אני משלישי בבית. |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
| quote: | Originally posted by Shahar
גיל עם כל הכבוד יש פה אנשים בצבא ואסור שימצאו עליהם חומרים בדם
:whip: :whip: :whip: |
מה אסור לחיילים לשתות רד-בול??????
:eyes: |
|
|
| YuVaL |
כל החבר'ה שלי הולכים לרוק העצמאות
אז אני אחראים
נשמע קצת אביב גפן ונתפנן על הדשא
ממש
WOODSTOCK
מה שהולך שם
=) |
|
|
| ronsh |
| quote: | Originally posted by YuVaL
כל החבר'ה שלי הולכים לרוק העצמאות
אז אני אחראים
נשמע קצת אביב גפן ונתפנן על הדשא
ממש
WOODSTOCK
מה שהולך שם
=) |
איך נפלו גיבורים |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by ronsh
איך נפלו גיבורים |
חחחחחחחח שמע אחי זה לא נכון, יש מוסיקה ישראלית שהיא ממש איכותית.. וזה גם טוב לגוון מדי פעם במוסיקה.. נראה אחי שנה ראשונה שלי יכול להיות נחמד שם
ד"א.. לכל מי שמרגיש שהוא רוצה לחזור לגיל 13-14 יש מסיבה חינמית בהרצליה לפי מה שהבנתי עם
DJ PM
Robert Gitelman... |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by YuVaL
כל החבר'ה שלי הולכים לרוק העצמאות
אז אני אחראים
נשמע קצת אביב גפן ונתפנן על הדשא
ממש
WOODSTOCK
מה שהולך שם
=) |
אף פעם לא הייתי בזה אבל השמועות אומרות שיש שם בנות שנורא לא אוהבות שאין להן כלום בין הרגליים....
:rolleyes:
מקווה שזה נכון ושתהיה הצלחה מהכיוון הזה
בכל מקרה
layo & buchkawa לא יצליח לכתוב את השם נכון אבל זו לא סיבה טובה למסיבה?
אני אישית לא יודע אם אני ילך כי רבאק....יום חופש מעבודה סוף סוף...נראה מה יהיה |
|
|
| m0sh |
אז מה
אז הוא הולך לשמוע מוזיקה אחרת אפשר לחשוב
מה רע באביב גפן הוא עושה דווקא מוזיקה שקטה ויפה
אם זה מטאל עצבני אז סבבה
אבל יש הרבה שירי רוק טובים
וסעמק אני לא עובד ואין לי זין למסיבה |
|
|
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
layo & buchkawa לא יצליח לכתוב את השם נכון אבל זו לא סיבה טובה למסיבה?
|
סיבה טובה למסיבה בהחלט
אם יש לך ראש פתוח לברייקס גם |
|
|
|
|