return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
ערב יום העצמאות!!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
THE_BLUE_DRAGON
רג'ים טקנו טבע פארטי.



רג'ים
המסיבה בערב יום העצמאות ה-11.05.05, רבע שעה נסיעה מת"א לכיוון מזרח באזור צומת ירקון ליד הוד השרון בהנגר פתוח בטבע
LINE UP;
אורי ליכטיק
סובול/אבנר מלכה בק2בק
בונקר באסיד-טכנו מתעתע

מוגבל רק ל-300 איש שיהיה אוטנתי-
50 שקל מכירה מוקדמת
לפרטים והנחות ניתן ליצור איתי קשר.
0545258607
או בפרטי.

:)
Shahar
גיל עם כל הכבוד יש פה אנשים בצבא ואסור שימצאו עליהם חומרים בדם
:whip: :whip: :whip:
yaman
על הזין מסיבות


צריך ללכת לחוף ירושלים לחפש כוסיות ולעשות על האש
MASTERsplinter
מישו יכול לסדר לי איזה עבודה לחג?
אני משלישי בבית.
THE_BLUE_DRAGON
quote:
Originally posted by Shahar
גיל עם כל הכבוד יש פה אנשים בצבא ואסור שימצאו עליהם חומרים בדם
:whip: :whip: :whip:


מה אסור לחיילים לשתות רד-בול??????
:eyes:
YuVaL
כל החבר'ה שלי הולכים לרוק העצמאות
אז אני אחראים
נשמע קצת אביב גפן ונתפנן על הדשא
ממש
WOODSTOCK
מה שהולך שם
=)
ronsh
quote:
Originally posted by YuVaL
כל החבר'ה שלי הולכים לרוק העצמאות
אז אני אחראים
נשמע קצת אביב גפן ונתפנן על הדשא
ממש
WOODSTOCK
מה שהולך שם
=)


איך נפלו גיבורים
YuVaL
quote:
Originally posted by ronsh
איך נפלו גיבורים


חחחחחחחח שמע אחי זה לא נכון, יש מוסיקה ישראלית שהיא ממש איכותית.. וזה גם טוב לגוון מדי פעם במוסיקה.. נראה אחי שנה ראשונה שלי יכול להיות נחמד שם

ד"א.. לכל מי שמרגיש שהוא רוצה לחזור לגיל 13-14 יש מסיבה חינמית בהרצליה לפי מה שהבנתי עם

DJ PM
Robert Gitelman...
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by YuVaL
כל החבר'ה שלי הולכים לרוק העצמאות
אז אני אחראים
נשמע קצת אביב גפן ונתפנן על הדשא
ממש
WOODSTOCK
מה שהולך שם
=)


אף פעם לא הייתי בזה אבל השמועות אומרות שיש שם בנות שנורא לא אוהבות שאין להן כלום בין הרגליים....
:rolleyes:

מקווה שזה נכון ושתהיה הצלחה מהכיוון הזה

בכל מקרה

layo & buchkawa לא יצליח לכתוב את השם נכון אבל זו לא סיבה טובה למסיבה?
אני אישית לא יודע אם אני ילך כי רבאק....יום חופש מעבודה סוף סוף...נראה מה יהיה
m0sh
אז מה
אז הוא הולך לשמוע מוזיקה אחרת אפשר לחשוב
מה רע באביב גפן הוא עושה דווקא מוזיקה שקטה ויפה
אם זה מטאל עצבני אז סבבה
אבל יש הרבה שירי רוק טובים

וסעמק אני לא עובד ואין לי זין למסיבה

Scorchio
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes

layo & buchkawa לא יצליח לכתוב את השם נכון אבל זו לא סיבה טובה למסיבה?



סיבה טובה למסיבה בהחלט
אם יש לך ראש פתוח לברייקס גם
m0sh
איפה הם מופיעים?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement