|
[15-05-2005] LEF (Ferry Corsten & Judge Jules) - Matrixx, Nijmegen (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| basd |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
dat zal een succes worden daar, tussen de plattelandse boere :p |
Waarschijnlijk komt er geen hond op af omdat het 15 euro entree is en de meeste studenten dat geld liever verzuipen ja. Persoonlijk steek ik het geld ook liever in goede muziek. |
|
|
| @win |
Lijkt me een erg goede optie al zeg ik het zelf :)
Ik dacht trouwens dat Eddie Halliwell deze avond ook zou komen draaiew? |
|
|
| Marc.....S |
| Beetje jammer van Judge Jules.:rolleyes: . Als er 1 dj op de wereld is die nog niet eens een plaat normaal gelijk kan laten lopen is hij het wel. Eerst zou ook Eddie komen, die had ik 10x liever gezien. |
|
|
| ahp2002 |
| Ik ga denk ik naar de Thalia Lounge in R'dam vrijdag. Wat voor tent is dat? |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by ahp2002
Ik ga denk ik naar de Thalia Lounge in R'dam vrijdag. Wat voor tent is dat? |
Is dat niet de oude Luxor? Ik zie je daar wel :D |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by Marc.....S
Beetje jammer van Judge Jules.:rolleyes: . Als er 1 dj op de wereld is die nog niet eens een plaat normaal gelijk kan laten lopen is hij het wel. Eerst zou ook Eddie komen, die had ik 10x liever gezien. |
Judge Jules is idd zoooo slecht! Vorig jaar tijdens Koninginnenacht in XL :eek: :( :nervous: En toen overdag nog ff samen met Eddie Haliwell, wat een kneuzen! |
|
|
| moogwai |
| Wordt weer een tijd voor een bezoek aan de Matrixx. Eens kijken of hier nog mensen voor te porren zijn. |
|
|
| PuIsar |
| Zijn er alleen kaarten aan de deur te halen? Of is er ook voorverkoop? |
|
|
| crups |
| enkel kaarten aan de deur (heb gemaild met de mensen van the matrixx hierover) |
|
|
| Sabina |
Uitverkocht raakt het toch niet denk ik.
Maar... ik ben er weer bij.
Ferry draait toch altijd heerlijk hoor :eyes: |
|
|
| crups |
| iemand misschien een idee over de uren dewelke ferry en judge zullen draaien? |
|
|
| Muppy |
haha vriendin van me heeft net kaarten op slam fm gewonnen voor morgenavond in de thalia lounge. ik hoorde dat je moest bellen als je ferry hoorde op de radio, dus had ik haar ff gebeld, want ik zat in de auto....
wint zij die kaarten:D |
|
|
|
|