return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
[03-06-2005] LEF (Ferry Corsten & ???) - Asta, Den Haag
View this Thread in Original format
eieregooie
Ik weet dat er ook nog een Armin en een Marco V feestje zijn... maar ik zit zelf nog te twijfelen hehe... En... Is er al bekend wie de special guest is? :D
SnuggLe
Zo ei, tijd over, hoef je niet te werken? ;)
Marc.....S
quote:
Originally posted by eieregooie
Ik weet dat er ook nog een Armin en een Marco V feestje zijn... maar ik zit zelf nog te twijfelen hehe... En... Is er al bekend wie de special guest is? :D


In de Matrixx is het Judge Jules, dus mischien hier ook wel.
eieregooie
quote:
Originally posted by SnuggLe
Zo ei, tijd over, hoef je niet te werken? ;)


Ik ben aan het werk, doh :p
jp
Bootje varen staat vast :p
Freezel
Ben d'r bij, sla het bootje over :D
MaGiK54
Had er niet 1 lef-draad geopend kunnen worden....:toothless


Maar neen, heb mijn zwemvlindertjes al klaar liggen voor de boot
MaGiK54
Ronald van Gelderen is de gast dj
Shadow
Wij hadden 3 kaartjes voor Armin op een bootje, maar vrijdag naar Ferry geweest in de Thalia Lounge. De eerste 3 uur waren super, echt heerlijke tranceplaten gehoord (oa Ferry - Sweet Sorrow, Ferry - I Love You :eyes::eyes::eyespop::eyespop: , Nic Chagall pres Encee - Sansibar:eyes::eyes::eyespop::eyespop:, heerlij om die platen live te horen! ). Dus toch maar besloten om naar Ferry in de Asta te gaan. Dus als iemand nog interesse heeft in 3 kaartjes voor de Ocean Diva op 3 juni.....

Wat de special guest dj betreft. Op de site van Ronald van Gelderen staat dat hij zowel 2 als 3 juni bij Ferry draait. Maar op een andere site (kan niet meer terugvinden welke) staan ook de data van de LEF feestjes en daar staat dat op 2 juni dat Ronald v. Gelderen draait en een dag later staat er een special guest dj. Vraag me dan toch af of er niet nog iemand anders komt draaien op 3juni, anders begrijp ik niet echt waarom er op de die ene site op 2 juni v. Gelderen staat en op 3 juni niet.
MaGiK54
Reportje graag :)

Shadow
Even een kort reportje dan. Wij hadden de eer om als eerste binnen te zijn. Wilde namelijk een groot deel van Ronald van Gelderen zien en soms kan er nog weleens een lange rij staan bij de Asta. Maar toen we daar om kwart voor elf aankwamen stond er nog niemand. Dus heb vGelderen helemaal meegemaakt en hij draaide echt een heerlijke tranceset, beter dan Ferry uiteindelijk (vond ik). Hoogtepunten van zijn set vond ik Moogwai - Viola 2005 (Tek tonic remix) en Sunblind - Believe (volgens mij Nu-Nrg remix, draaide hij ook op Trance Energy) . Ging helemaal uit mijn dak bij die platen. Van GElderen draaide iets langer dan gepland, dus kon nog een half uur langer genieten. Ferry ging daarna op dezelfde voet verder, met heerlijke tranceplaten. Hoogtepunt van zijn set vond ik drie platen achter elkaar: Ferry - I love you, Thrillseekers - Synasthesia en BT - Forcee of Gravity (Corsten Remix). Maar eveneens als in Rotterdam een paar weken geleden verzandde hij uiteindelijk in hard gebeuk. We hebben het nog even aangehoord, meer het bleef hard. Uiteindelijk zijn we om 4:15 weggegaan (mijn vrouw was een beetje moe) en hebben zijn laatste platen niet meer gehoord. WEet iemand welke hij toen gedraaid heeft, want meestal draait hij dan een paar "classics".

Al met al was het een heerlijk feestje. Minpunten vond ik dat het geluid wel heel erg hard stond en dat het maar langzaam druk werd. Grootste gedeelte van de set van vGelderen stond er niemand op de dansvloer. Vond ik wel erg jammer. En ook boven hebben ze het al snel dichtgegooid. Ook heb ik Ferry Corsten - Sweet Sorrow niet voorbij horen komen en had ook gehoopt op Nic Chagall - Sansibar. Dan was avond helemaal compleet geweest (zou nog kunnen dat hij deze platen in het laatste deel van zijn set heeft gedraaid)
MaGiK54
Dus het was niet echt van de drukke in de Asta.......
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement