return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
[28-05-2005] SouthSideGrooves (Remy, Oliver Ho, Phonopunk) - Poema, Utrecht (pg. 2)
View this Thread in Original format
justin q
Voor alle REMY fans:

Remy draait 18 Juni n exclusieve EXTRA LANGE set in de Catacomben in Den Haag (Op Intiem)...
Onthouden dus!!
Gonzo
Ho & Remy...trekt mij wel..Remy louter positief dingen overgehoord van de laatste Awake..

Maar moet al mee naar Emporium..
Phortje
Hmmm bij Midtown hebben ze geen nog geen kaartjes in de VVK. Hoe zit 't meestal met de drukte bij dit soort dingen?
New Wave
Tyfuskut, Is er eindelijk een thread van een technofeest gaat het tyfuskut nog over dat pleuris progressive, rot een end op met die kutherrie van jullie!!:whip:
dj_spare
dit feest staat bij mij ook in de agenda, denk wel dat ik ga dus :D
Partyhardy!
quote:
Originally posted by Partyhardy!
Digweed draait toch op 25 mei in Duitsland. =>
25.05.05
Sound of the Sun
Uk House, Progressive
Dj: John Digweed
Butan Club, Wuppertal.

Toegevoegd aan de line-up:
Kasey Taylor (Vapour Rec, Australia) :cool:
SnuggLe
quote:
Originally posted by Partyhardy!
Toegevoegd aan de line-up:
Kasey Taylor (Vapour Rec, Australia) :cool:

Goedzo, nog meer technothreads kapen met progressive :disbelief
Phortje
hey, doe's niet! :p
dj_spare
modereeter??? haal die diggers prog eens uit deze thread plz!
Phortje
*schop*
Ik heb zin! :D Ik kom met spare en nog een vriend :)

dj_spare
ja ik heb er ook zwaar zin an :D
Phortje
Het was vet!
Wouter de Moor en Phonopunk begonnen zo tussen 23:30 en 0:00 (toen ik binnenkwam waren ze nog aan 't soundchecken, lekker op tijd mee ) en draaiden vrij funky. Om 1:00 nam Remy 't over en draaide een geweldige set (wel veel harder dan ik van 'm gewend was). Oliver Ho draaide van 3u(?) tot 5u een stevig setje met tribal-achtige sounds, waarna Wouter de Moor en Phonopunk back2back afsloten met wat zaagwerk.
Ik ga de Poema echt wel vaker checken :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement