|
Weekend 13-16/05 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Gladius |
seg, die Precision in High Street, da's toevallig dén DJ Precision ni??
edit: jup tis hem. |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Xilver
Dries zag da wel zitten om hier naartoe te gaan. Nog eens horen bij mijne schat of zij ook meewilt, zou wel fijn zijn :) |
| quote: | Originally posted by Xilver
Hmm... Ferry Corsten is natuurlijk wel 'n klaske hoger
Nog es denken en is rondhoren |
assuming dat ik uw schat ben ... :o
joa, allemaal goe voor mij, zien of ze er thuis akkoord mee gaan he ;) |
|
|
| mellow_head |
| quote: | Originally posted by Nyah
assuming dat ik uw schat ben ... :o
|
ROFL |
|
|
| Buoyant |
vrij 13/05 : kamperen in de duinen van Hechtel, ivm een beachvolleybal tornooi.
ma 16/05 : de 11 stedentocht fietsen int noorden van Nederland,
240 (in') kilometers. Ge zijt een held of ge zijt het niet :toothless . Hopen dat ik nog levend thuis geraak ... |
|
|
| Kaidreas |
We want chilly willy...
euh... crap kbedoel... I want cosmic gate.
ik hoop er toch op een of ander manier te geraken, (zonder gestopt te worden door de coppers) |
|
|
| pooley |
| Nog last van de flikanderos gehad? |
|
|
| djcresto |
| de sinksefoor in antwerpen is da een beke de moeite? Anders wil ik daar zondag of maandag wel eens passeren. |
|
|
| pooley |
| de flikken dries :) |
|
|
| pooley |
| bahbahbah twordt weer in twijfel getrokken (pfrt broer/vrienden), dus nu wetek nog ni wa ik ga doen :// |
|
|
| FUSyke |
| Zondag een nachtje CM met Marusha & Starfighter:tongue3 |
|
|
| pooley |
6 Years level wordt het dus toch.
Feeeeestjeuuuu !
Nog iemand dat gaat? :x |
|
|
|
|