|
Zomerfestivals
|
View this Thread in Original format
| Aurélie |
Marktrock 2005 : eerste namen bekend
http://www.marktrock.be/
Met oa DJ Tiësto :wtf: . Setje van Junkie XL vorig jaar was wel nice ;) . Ik heb altijd een pasje voor de 3 dagen omdat ik dan na de optredens moet werken :) . Dus zoiezo aanwezig. Zou het gaan om een djset of een een pukkelpopachtig optreden ?
Let the bashing begin :toothless |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by Aurélie
Marktrock 2005 : eerste namen bekend
http://www.marktrock.be/
Met oa DJ Tiësto :wtf: . Setje van Junkie XL vorig jaar was wel nice ;) . Ik heb altijd een pasje voor de 3 dagen omdat ik dan na de optredens moet werken :) . Dus zoiezo aanwezig. Zou het gaan om een djset of een een pukkelpopachtig optreden ?
Let the bashing begin :toothless |
Ik was eerder ;)
http://www.tranceaddict.com/forums/...437#post4396437 |
|
|
| Gladius |
3werf hoera voor x-tune!! :rolleyes: |
|
|
| Aurélie |
| Sorry niet gezien. Maar deze thread is niet speciaal voor marktrock hoor ;) . Er komen vast nog andere interessante namen naar andere festivals. |
|
|
| MikeVee |
Niet aanwezig, Mysteryland die dag waar hij ook wel zal spelen.
Woon amper 25 min. te voet van de oude markt en nog nooit naar het eigenlijke festival geweest (uitzondering: Natural born DJ's jaren geleden). Te druk voor mij :o , kom wel na 1u naar de oude markt :) .
Verwacht er ook niks van, hitje na hitje zal het wel zijn.
Door welke radio is die avond ook weer gesponsord? :rolleyes: |
|
|
| Aurélie |
| Had ik nog niet bij stil gestaan. Uiteraard staat ie dan op Mysteryland. Zal zeker dan daar te vinden zijn :cool:. |
|
|
| mellow_head |
wow hij kan linkjes maken!! |
|
|
| Bunz |
Het zal weer druk zijn op de oude markt.. :o
Nuja, ik zal dan waarschijnlijk wel op Mysteryland zitten
en voor de rest van de zomerfestivals zal ik nog wel te vinden zijn op Pukkelpop (indien geen 2e zit uiteraard :nervous: ) |
|
|
| Dark Apostle |
Ik ga prolly naar Mysteryland (Boom) en Antwerp Is Burning Outdoor en eventueel Graspop, maar dat laatste is alles behalve zeker evenant een heleboel kutgroepjes komen met aan de top Within Temptation (kind kan echt ni live zingen :nervous: ) en Snotlip (Slipknot voor de leken) met hun "harde" muziek :rolleyes:
Plus dat beide groepen waarschijnlijk een deel van de camping in een kindercreche gaat veranderen. Vorig jaar liepen er al redelijk wat 14-15 jarige rond (stoer met een blikje bier) en als WT komt zal die leeftijd miss zelfs zakken tot onder de 14 jaar en dan is het helemaal ergernis troef. |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Gladius
3werf hoera voor x-tune!! :rolleyes: |
| quote: | Originally posted by mellow_head
wow hij kan linkjes maken!! |
Doe toch es ff normaal joh... |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Doe toch es ff normaal joh... |
Touché :) |
|
|
| pooley |
^^
gamin
Marktrock zijn we elk jaar wel te vinden, misschien dees jaar een ticket kopen om toch maar eens op de oude te gaan. (Vismarkt !!)
Andere festivals, kan nu moeilijk plannen, feitelijk, ik plan niet graag, alleen vakanties plannen lukt mij
En volgende keer gebruik ik nog meer kommas |
|
|
|
|