return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
אני יודע שזה לא הפורום אבל
View this Thread in Original format
DJ_BoN
רציתי לשמוע את דעתכם

תבל דיגיטל - תבל רגיל - לווין?.....
Ariels
בלווין יש איסור על שידור יוצא בגלל הקרינה
אני אישית ממליץ על כבלים דיגיטליים כהכנה לתשתית של אינטרנט מהיר
תחשוב קדימה
luckystrike
צודק - גם אני הייתי הולך על דיגיטל

חוץ מזה שעם לווין אתה לא יכול לראות את יצפאן מחקה את עמיר פרץ
אני דיי שונא את יצפאן אבל בקטע הזה אני מתפוצץ
Ariels
לאקי, מה אתה מבלבץ ? בלווין אפשר לקלוט את הערוצי בסיס של הכבלים
זה היה ההסכם ע"מ שהכבלים לא יצטרכו לפרק את האיי.סי.פי שלהן כשהמכרז נפתח ללוין
MoSH_MaN
לא בלויין אין יצפאן!

וחןץ מזהנ אני על ערוצי זהב רגיל ועם אני יעבור אז לדיגיטלי

אגב השלט של שניהם אותו דבר רק הצבע שונה....חחח
DJ_BoN
קודם כל אריאל אחי לאקי לא מתבלבל, יש תוכניות שיש ר-ק בכבלים, הפקות מקור של הכבלים הם לא חייבים לתת ללויין לצפייה. לחברה שלי יש יס ואין לה תוכניות כמו שחר, גיא פינס ויצפאן. יצפאן אני שונא וגיא פינס לא יוצא לי לראות אבל השאלה אם כדאי לוותר על שחר...
טוב אניוואי.. אני התכוונתי למה עדיף מבחינת הערוצים והאיכות והנוחות של השימוש, למשל לסבא וסבתא שלי יש ערוצי זהב דיגיטל וכל פעם שמעבירים ערוץ זה לוקח איזה 5 שניות וזה ממממממממממממממממש מעצבן אותי ואפשר לראות שם מקסימום 3 תוכניות קדימה (בחלון שנפתח למטה כשמעבירים ערוץ) זה מאוד מעצבן. השאלה אם ככה זה גם תבל דיגיטל כי אני באיזור של תבל..
ואל תתייחסו לאינטרנט מהיר זו לא פרובלמה אני עושה ADSL עוד מעט (אמא שלי עובדת בבזק יש לנו הנחות). בגלל זה יש גם הנחה ללויין, סה"כ אם אני אעשה לויין לשנה אני אפסיד 75 שקל בגלל זה אני רוצה לעשות את זה.
MoSH_MaN
שחר איזה זבל של תוכנית!
Dj-2TaLL
באמת שחר לא משהו...
אם כבר אז לווין...
למה זה באיכות הרבה יותר טובה, בדוק!!!
ואל תסתכלו גם מבחינת האינטרנט למה עד כמה שידוע לי כבלים זה פחות או יותר כמו אדסל...

אני הייתי לוקח לווין (מבחינת האיכות)...
ProjectFive
quote:
Originally posted by luckystrike
צודק - גם אני הייתי הולך על דיגיטל

חוץ מזה שעם לווין אתה לא יכול לראות את יצפאן מחקה את עמיר פרץ
אני דיי שונא את יצפאן אבל בקטע הזה אני מתפוצץ



העובדים
העובדים
יצפאן מצחיק רק בחיקויים
כל מה שקשור לבדיחות בהתחלה לא מתחיק
כי הוא לא מתקרב לג'יי לנו

לנושא : אל תלך על תבל דיגיטל
טכנאי של מתב שגר באיזור שידור של תבר אמר שהם חרא של חברה
לויין גם עדיין לא הכי כדאיי
תשאר בינתיים באלוגי כמוני
ולי יש אינטרנט בכבלים
וכל התשתית כביכול זה החלפת שקע אחד של כבלים כוון עוצמות הלוך חזור
הגדרות וזהו
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement