return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 
SÅ JÄvvvvla Arg PÅ Mainstream! (pg. 3)
View this Thread in Original format
reveal
känns lite surt att folk inte vet vad det är ens en gång... svårt att bilda sig en uppfattning då tycker man :rolleyes:
Ravesquad
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Just DJ Bobo Somebody dance with me var min första cd singel någonsin (´93) den kommer jag nog alltid gilla, har inte hört mixen du pratar om.

:DKul det där med Enya, kom och tänka på reklamen :D

ses...

Jo det klart du har...den e ju me på cd-singeln.. Har fortfarande kvar min:p den har följt me mig överallt, paris, florens, münchen o nu på söder.. Visste ni att han har en bagarexamen o falla tillbaka på nu när han inte e så hot längre:)
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Ravesquad

Jo det klart du har...den e ju me på cd-singeln.. Har fortfarande kvar min:p den har följt me mig överallt, paris, florens, münchen o nu på söder.. Visste ni att han har en bagarexamen o falla tillbaka på nu när han inte e så hot längre:)
Jaaaaså var det den du mena.
Följt med dig överallt? Har du spelat på dessa ställen eller är det ställen du bott på ?
Ravesquad
quote:
Originally posted by mindshooter

ravesquad

varför stavas jag med litet r i din post, undrar jag?

kan inte du fixa så det alltid gör det...ser så tacky ut med R..

ravesquad e för övrogt ett rätt grymt namn:)
Ravesquad
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Jaaaaså var det den du mena.
Följt med dig överallt? Har du spelat på dessa ställen eller är det ställen du bott på ?

:D spelat...i wish..

ne ställen jag bott sen jag köpte singeln...den har alltid gjort succé:) tillsammans med pandoras dont you know och e-types this is the way..:D jorå 4-ever
reveal
quote:

varför stavas jag med litet r i din post, undrar jag?

kan inte du fixa så det alltid gör det...ser så tacky ut med R..

ravesquad e för övrogt ett rätt grymt namn:)

ens namn är det enda man aldrig kan ändra bland sina inställningar... tur jag körde med litet r från början annars hade jag fått mind på mig :stongue:
mindshooter
quote:
Originally posted by reveal
tur jag körde med litet r från början annars hade jag fått mind på mig :stongue:

Was?

Hmm...själv skulle jag vilja ha stor bokstav i starten.....varför vill ni ha små bokstäver?
Ravesquad
quote:
Originally posted by RebeL9
Vill bara tillägga att jag tycker att man borde använt sig av Fridges sköna remix som radio och video edit istället för den smöriga originalet :/

den e tung, men e det den bästa remixen?
mindshooter
quote:

den e tung, men e det den bästa remixen?

Tycker jag iaf :) Nu återkommer juh frågan dock om man verkligen ska lira riktig trance blandat med mainstream :)
Ravesquad
quote:
Originally posted by mindshooter

Tycker jag iaf :) Nu återkommer juh frågan dock om man verkligen ska lira riktig trance blandat med mainstream :)

det tycker jag...paffendorff rockar fett :)

b cool:cool:

[A|ienFactory]
Paffendorf suger mutta, det är det sämsta jag vet.
Men det är min åsikt....:D
Ravesquad
quote:
Originally posted by [A|ienFactory]
Paffendorf suger mutta, det är det sämsta jag vet.
Men det är min åsikt....:D

:whip:nope paffendorff e asbra!!

its either my way or the highway:toothless
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement