|
SÅ JÄvvvvla Arg PÅ Mainstream! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| reveal |
| känns lite surt att folk inte vet vad det är ens en gång... svårt att bilda sig en uppfattning då tycker man :rolleyes: |
|
|
| Ravesquad |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Just DJ Bobo Somebody dance with me var min första cd singel någonsin (´93) den kommer jag nog alltid gilla, har inte hört mixen du pratar om.
:DKul det där med Enya, kom och tänka på reklamen :D
ses... |
Jo det klart du har...den e ju me på cd-singeln.. Har fortfarande kvar min:p den har följt me mig överallt, paris, florens, münchen o nu på söder.. Visste ni att han har en bagarexamen o falla tillbaka på nu när han inte e så hot längre:) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Ravesquad
Jo det klart du har...den e ju me på cd-singeln.. Har fortfarande kvar min:p den har följt me mig överallt, paris, florens, münchen o nu på söder.. Visste ni att han har en bagarexamen o falla tillbaka på nu när han inte e så hot längre:) | Jaaaaså var det den du mena.
Följt med dig överallt? Har du spelat på dessa ställen eller är det ställen du bott på ? |
|
|
| Ravesquad |
| quote: | Originally posted by mindshooter
ravesquad
|
varför stavas jag med litet r i din post, undrar jag?
kan inte du fixa så det alltid gör det...ser så tacky ut med R..
ravesquad e för övrogt ett rätt grymt namn:) |
|
|
| Ravesquad |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Jaaaaså var det den du mena.
Följt med dig överallt? Har du spelat på dessa ställen eller är det ställen du bott på ? |
:D spelat...i wish..
ne ställen jag bott sen jag köpte singeln...den har alltid gjort succé:) tillsammans med pandoras dont you know och e-types this is the way..:D jorå 4-ever |
|
|
| reveal |
varför stavas jag med litet r i din post, undrar jag?
kan inte du fixa så det alltid gör det...ser så tacky ut med R..
ravesquad e för övrogt ett rätt grymt namn:) |
ens namn är det enda man aldrig kan ändra bland sina inställningar... tur jag körde med litet r från början annars hade jag fått mind på mig :stongue: |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by reveal
tur jag körde med litet r från början annars hade jag fått mind på mig :stongue: |
Was?
Hmm...själv skulle jag vilja ha stor bokstav i starten.....varför vill ni ha små bokstäver? |
|
|
| Ravesquad |
| quote: | Originally posted by RebeL9
Vill bara tillägga att jag tycker att man borde använt sig av Fridges sköna remix som radio och video edit istället för den smöriga originalet :/ |
den e tung, men e det den bästa remixen? |
|
|
| mindshooter |
den e tung, men e det den bästa remixen? |
Tycker jag iaf :) Nu återkommer juh frågan dock om man verkligen ska lira riktig trance blandat med mainstream :) |
|
|
| Ravesquad |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Tycker jag iaf :) Nu återkommer juh frågan dock om man verkligen ska lira riktig trance blandat med mainstream :) |
det tycker jag...paffendorff rockar fett :)
b cool:cool: |
|
|
| [A|ienFactory] |
Paffendorf suger mutta, det är det sämsta jag vet.
Men det är min åsikt....:D |
|
|
| Ravesquad |
| quote: | Originally posted by [A|ienFactory]
Paffendorf suger mutta, det är det sämsta jag vet.
Men det är min åsikt....:D |
:whip:nope paffendorff e asbra!!
its either my way or the highway:toothless |
|
|
|
|