|
Tiësto @ Marktrock Leuven (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| pooley |
| Zijn er wel een handvol, zelfs een vrouwelijke deerne ! |
|
|
| Icone |
Allee, 't is goe - ik zal het veranderen in 'van de mensen da ik ken is er NIEMAND bij die zo van trance houdt als ik' :)
Da'k ulle dan maar eens tegen het lijf loop, kan ik eens meepraten over Armin etc ipv over StuBru dinges... |
|
|
| Bertn |
ik ben eigenlijk even hard geïnteresseerd in stubru/alternative toestanden als in trance/EDM... Ik heb een zeer brede smaak, al zeg ik het zelf:)
Trouwens, ik dacht da gij ondertussen afgestudeerd waart?:) |
|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by DJ Zetski
Niets tegen Tiësto... maar om het zo te zeggen: moest bijvoorbeeld Krezip ofzo naar Sensation of Mayday komen... wat zou er dan pas gebeuren. Ik zou zeker niet meer gaan.
Marktrock wil zijn publiek gewoon verbreden en dat kan zeker met iemand als Tiësto. Het is wel geen verassing meer want hij stond vorig jaar ook op Pukkelpop. De eerste keren was het: waw, wat een prestatie. Tegenwoordig: en dan? Alles wat hij maar aangeboden krijgt, aanvaardt hij, zelfs al is het publiek er niet in geïnteresseerd.
Nuja, het is goed voor Marktrock zelf en voor Tiësto (aangezien hij hier weer een goede buit mee zal verdienen).
Maar ik blijf erbij: niets tegen Tiësto... |
hahaha... Ik vond die trance versie van "... i would stay..." van krezip wel iets hebben (van Armin, niet?)
gReetz |
|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by Icone
Allee, 't is goe - ik zal het veranderen in 'van de mensen da ik ken is er NIEMAND bij die zo van trance houdt als ik' :)
Da'k ulle dan maar eens tegen het lijf loop, kan ik eens meepraten over Armin etc ipv over StuBru dinges... |
same here man... :)
gReetz |
|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by djcresto
dan komen we toch weer bij de vraag: hoeveel mensen in België weten dat Tiesto trance draait? ... |
Amen...
Ik denk nog steeds terug aan TIC 2004 (Hasselt) waar Radio Donna gratis ticketten heeft weegegeven en het event "sponsorde". Wil wel eens weten wie er van die Donna-mensen langer dan 3 uur is gebleven.
gReetz |
|
|
| eieregooie |
En de volgende keer even alles in 1 post aub ;)
gReetzZzZzZz0rzomfggg |
|
|
| Mystique |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Krezip is cool! |
Nee kind kan niet zingen :o |
|
|
| eieregooie |
"kind" kan prima zingen :)
Je kan er niet van houden misschien... |
|
|
| pooley |
| quote: | Originally posted by eieregooie
En de volgende keer even alles in 1 post aub ;)
gReetzZzZzZz0rzomfggg |
subtiel ei, subtiel :)) |
|
|
| Mystique |
| Nee kheb haar 2 keer gehoort, ene keer op marktrock en ene keer op zo ne fan special (hoever kan men een mens toch krijgen om daar naar toe te gaan :rolleyes: ) en op fan special was ze arrogant!! |
|
|
| Phortastic |
altijd da gezaag da tiesto commercieel gaat, man man gooi het es over ne andere boeg want iedereen hier weet dat ondertussen wel hoor. Dat IS gewoon zo (dat het een serieus commercieel product is), no need om da in elke tiesto thread te herhalen :rolleyes:
Kpraat hem hier niet goed hoor, kvind natuurlijk ook da hem der nix te zoeken heeft. |
|
|
|
|