|
TWSTD dj-contest (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| moogwai |
| Gefeliciteerd djdavid en iLLicit. Bewijst maar weer eens dat er veel talent op TA aanwezig is. |
|
|
| ChooChoo |
| quote: | Originally posted by iLLicit
Ja sorry, tikfoutje.
Was gisteravond op een dinsdag. Gewonnen dmv de jury-prijs en nu moet ik aanstaande maandag ook in de halve finale draaien. :D |
Ook gefeliciteerd!:D |
|
|
| tijs08 |
| quote: |
Ook gefeliciteerd!:D |
van mij!
Wel klote he David.. moet je weeer zo'n stuk rijden :p |
|
|
| djdavid |
| quote: | Originally posted by tijs08
Wel klote he David.. moet je weeer zo'n stuk rijden :p |
idd, en dat in die gare zuipbak van me! ;)
2 illicit: tot maandag dan maar he! |
|
|
| Marc.....S |
| Gefeli David. Finale wordt gewoon weer een makkie voor je :happy2: |
|
|
| iLLicit |
Haha, was inderdaad een makkie voor hem. David draaide echt duidelijk het beste en had gewoon een superset!
Met een heleboel mazzel ben ik ook doorgegaan naar de finale, alwaar ik het weer tegen David mag opnemen. Dat wordt moeilijk, maar goed we gaan het zien! |
|
|
| ChooChoo |
| quote: | Originally posted by iLLicit
Haha, was inderdaad een makkie voor hem. David draaide echt duidelijk het beste en had gewoon een superset!
Met een heleboel mazzel ben ik ook doorgegaan naar de finale, alwaar ik het weer tegen David mag opnemen. Dat wordt moeilijk, maar goed we gaan het zien! |
Beiden gefeliciteerd!:) Ik ben drbij 4 juni (4 juni was t toch?;)) |
|
|
| emma |
ja david, je hebt zeker een mooi setje neergezet.
bij Illicit (Phonkstar) liep het allemaal niet zo lekker dinsdag maar dat komt volgende week weer helemaal goed,daar ben ik zeker van.
zal een zware strijd worden tussen de 2 trance-addicters ;) |
|
|
| djdavid |
thanx voor de complimenten mensen! :D
heb iig alweer zin in de finale, zou cool zijn als beide TA-ers daarna op 3FM mogen draaien!
2 junktion: yep, tis op zaterdag 4 juni die finale! eindelijk een dag dat er wat meer mensen mee kunnen ;) |
|
|
| Matthijs |
| Ondanks dat ze allebei een lekkere set draaiden zijn onze twee TA-ers helaas niet op 3FM te beluisteren. :mad: Vond het geluid wel erg zacht staan in die tent trouwens, maar voor de rest was het zeker wel gezellig! |
|
|
| djdavid |
tja, helaas... dus NIET door naar 3FM en de landelijke eindrondes:mad:
echt lkr gedraaid imo, publiek deed lkr mee... maar kon op een of andere vage manier de jury niet overtuigen. het riekte ook enigszins naar vriendjespolitiek bij de tweede dj die uiteindelijk door is naar de vlgd ronde... maar goed, dat vond ik dan.
hier nog mn playlistje voor wie daarin geinteresseerd is:
Dominic Plaza - Deeper thoughts
Akatishia vs Matthew Dekay - Time to think (rewind mix)
3 Colours - 95th street
Dominic Plaza - Another reality
Tilt - Twelve (Dousk mix)
Inkfish vs Martin H - Eye m (original mix)
Bart van Wissen - Dry run
Max Graham - Automatic weapon
:D |
|
|
| moogwai |
Jammer, maar ja doe je niks aan :(
Jury's zijn altijd een lastig verhaal.
Dan maar gaan voor winnaar van de TA mixcontest :D |
|
|
|
|