return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 
Waar zitten hier die Star Wars fans ???
View this Thread in Original format
1Million$shot
Wat verwachten jullie van de (voorspelbare)laatste telg in de reeks ?
lievez
den ene word jaloers omda zen lief me iemand anders gaan lopen is, joined de darkside en word Vader :) :disbelief
Bertn
ik denk hetzelfde, maar dan zonder dt-fouten:toothless
lievez
:whip:
BZRK
Kmoet zeker de eerste 2 terug bekijken op tv deze week, kwestie van der terug in te komen en weer mee te zijn.

Kzie der echt wel naar uit!
Kaidreas
ik kijk vooral naar star wars voor de wookies. die zijn gewoon super kewl.
pooley
ah si gij leeft ook nog

CHEWIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEe
Nyah
quote:
Originally posted by BZRK
Kmoet zeker de eerste 2 terug bekijken op tv deze week, kwestie van der terug in te komen en weer mee te zijn.

Kzie der echt wel naar uit!


Wanneer worden die eerste 2 films weer uitgezonden :o?
Ik heb ze beiden in de cinema gezien, ma wil ze wel nog eens zien voor ik de 3e in de cinema ga bekijken.
MikeVee
Kanaal 2:
Don 12/05 21.10 Star Wars Episode I : The Phantom Menace
Vrij 13/05 21.10 Star Wars Episode II : Attack Of The Clones
e-merge
21.10 23.40 Star Wars: Episode I - The Phantom Menace
donderdag 12/05
21.10 23.45 Star Wars: Episode II - Attack of the Clones
vrijdag 13/05

allebei op kanaal 2

edit:just te laat

mellow_head
snap ni wa ied zo vet vind aan Star Wars:conf: tis toch altijd hetzelfde
Nyah
^^^
thx guys ;)

nu es eventjes zien waar ik die films kan bekijken, want heb helaas geen kabel thuis.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement