|
Waar zitten hier die Star Wars fans ???
|
View this Thread in Original format
| 1Million$shot |
| Wat verwachten jullie van de (voorspelbare)laatste telg in de reeks ? |
|
|
| lievez |
| den ene word jaloers omda zen lief me iemand anders gaan lopen is, joined de darkside en word Vader :) :disbelief |
|
|
| Bertn |
| ik denk hetzelfde, maar dan zonder dt-fouten:toothless |
|
|
| BZRK |
Kmoet zeker de eerste 2 terug bekijken op tv deze week, kwestie van der terug in te komen en weer mee te zijn.
Kzie der echt wel naar uit! |
|
|
| Kaidreas |
| ik kijk vooral naar star wars voor de wookies. die zijn gewoon super kewl. |
|
|
| pooley |
ah si gij leeft ook nog
CHEWIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEe |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by BZRK
Kmoet zeker de eerste 2 terug bekijken op tv deze week, kwestie van der terug in te komen en weer mee te zijn.
Kzie der echt wel naar uit! |
Wanneer worden die eerste 2 films weer uitgezonden :o?
Ik heb ze beiden in de cinema gezien, ma wil ze wel nog eens zien voor ik de 3e in de cinema ga bekijken. |
|
|
| MikeVee |
Kanaal 2:
Don 12/05 21.10 Star Wars Episode I : The Phantom Menace
Vrij 13/05 21.10 Star Wars Episode II : Attack Of The Clones |
|
|
| e-merge |
21.10 23.40 Star Wars: Episode I - The Phantom Menace
donderdag 12/05
21.10 23.45 Star Wars: Episode II - Attack of the Clones
vrijdag 13/05
allebei op kanaal 2
edit:just te laat |
|
|
| mellow_head |
| snap ni wa ied zo vet vind aan Star Wars:conf: tis toch altijd hetzelfde |
|
|
| Nyah |
^^^
thx guys ;)
nu es eventjes zien waar ik die films kan bekijken, want heb helaas geen kabel thuis. |
|
|
|
|