return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
סקר - איך אתם ממקססים עם אוזן 1 או 2 (pg. 2)
View this Thread in Original format
SPL
בכל דיסקוטק גדול יש מוניטור שעומד 2 ס"מ מהאוזן.
ואני עדיין לא ראיתי שום די ג'יי ברמה גבוהה שמנגן עם 2 אוזנים.
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by markfeldman
ואללה ?

תלמד אותי פעם הבאה..;)

הבעיה שאתה לא בא...
Dj-Lico
אני גם לא ראיתי די גיי שמנגן עם שתי אוזניים
וחיפשתי
כי אני הייתי בסרטים על זה חחח
אני אישית התחלתי רק עם 2
ואז שהבנתי שכל העולם עושה עם 1
עניין אותי לדעת מה הפאקינ ביג דיל
האמת היא שהיום אני מסוגל לעבוד בשתי הדרכים
אבל נוח לי יותר עם 2
מה גם שעם 2 הסאונד הכי מדויק שאפשר ושומעים בול
אבל ברגע שאתה עובד לעבודה רק עם מוניטורים אחרי שהכנסת את המיקס
יש לך הפרש בסאונד ואז זה יוצר בעיה
אני אומר
לעשות מה שיותר נוח
שכל אחד ינסה את שתי השיטות
ואיך שיוצא לו מיקסים יותר טובים שיעבוד ככה
לא לשים זין מה אחרים אומרים
Shaharr
quote:
Originally posted by SPL
סקר קצת דפוק אבל עדיף ממה עדיף זין גדול או זיון טוב

נ.ב - נסו להסביר למה אתם מעדיפים עם אוזן אחת או שתיים.


פחחחחח עדיף אולי למי שלא זיין בחיים שלו ומפחד לענות על הסקר
LOL
כן שניה זה מה שרציתי לדעת כל החיים אם אתה מעדיף אוזן אחת או שתיים
SPL
quote:
Originally posted by Shaharr
פחחחחח עדיף אולי למי שלא זיין בחיים שלו ומפחד לענות על הסקר
LOL
כן שניה זה מה שרציתי לדעת כל החיים אם אתה מעדיף אוזן אחת או שתיים


אין לי זין טוב.......... תשאל את...

זה היה בצחוק מה אתה נלחץ

הפורם נועד בן היתר לחלוק ידע שקשור למוזיקה (אם אני לא טועה) ולא למי יש זין יותר גדול.
markfeldman
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
הבעיה שאתה לא בא...


אל דאגה איש יקר, בקרוב תראה אותי הרבה !!!
Shaharr
quote:
Originally posted by SPL
אין לי זין טוב.......... תשאל את...

זה היה בצחוק מה אתה נלחץ

הפורם נועד בן היתר לחלוק ידע שקשור למוזיקה (אם אני לא טועה) ולא למי יש זין יותר גדול.


אפשר גם וגם
למה בין היתר אנשים פה מכירים אחד תשני במציאות
Scorchio
אה אז בשביל להיות דיג'יי גדול חייבים למקסס עם אוזן אחת?
שטויות

אני תמיד ממקסס עם שני האוזניים מסיבה פשוטה
לתרגל יותר את האוזן
ברגע שאתה שומע את שני הקטעים באוזניות אתה מפתח שמיעה סלקטיבית וככה יותר קל לך לזהות באיזה קטע למשל הפיץ' בורח כדי לתקן
רק ככה
ברגע שאני מרגיש שהפיץ' מותאם אני מוריד את האוזניות ועושה את המיקס לפי מה ששומעים בחוץ כי לא יעזור מה שיש באוזניות זה לא מה ששומעים בחוץ
ואם אני מרגיש שבורח אני שם אוזן אחת ככה על הכתף ומתקן אם צריך
בכל מקרה אני מסכים עם אריק
אוזן אחת לא מספיקה בשביל דיוק מושלם
DjChook
לא יודע מהנקודת מבט שלי שאתה בעמדה מול קהל
ואתה פתאום שם אוזניות על שתי האוזניים אתה מאבד את הקשר המאד חשוב בינך ובין הקהל
בין אם זה לשמוע את צעקות "תעשה לי ילד" או בין אם לשמוע שהסאונד באמת נשמע כמו שצריך, ושהבאס לא עלה קצת ואנשים כמו מוש כבר מכינים את האגרופים...
MASTERsplinter
quote:
Originally posted by Dj-Lico
אני אומר
לעשות מה שיותר נוח
שכל אחד ינסה את שתי השיטות
ואיך שיוצא לו מיקסים יותר טובים שיעבוד ככה
לא לשים זין מה אחרים אומרים


WORD!

GilShin
2 אוזניים ואז אחת..

בהתחלה, כשמשווים קצב ומאזנים אני משתמש בשתי אוזנים
ואז כשאני מתחיל להכניס, אוזן אחת..

תכלס, הייתי עובד עם Pgm ו Pcm
שזה ממש נוח, לא מוריד מהאוזניים בכלל, מאזן לאמצע, או קצת יותר לכיוון המיין וסבבה...
AboveBeyond
אני לא רושם פה הרבה אבל
בבית ב2 אוזנים
במועדון אפשר עם אוזן אחת כי יש מוניטור חזק...

ו
split cue
זה מפצל באוזניות
צד אחד שומע את המאסטר יענו מה שמנוגן
וצד שני את ה
cue
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement