return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
4 שנים בפורום..
View this Thread in Original format
YuVaL
פאק..... כבר 4 שנים עברו שאני נכנס לפורום הזה..
היו זמנים יותר טובים
היו זמנים פחות טובים
אבל בסופו של דבר אין מה להגיד, גדלתי בפורום הזה והוא בלי ספק המקום הכי איכותי עם האנשים הכי איכותיים שיש
אז תודה לכולכם שהפכתם את המקום הזה לבית שני, לא רק שלי אלה של רבים ברחבי ארץ ישראל ובעולם בכלל
מקווה שזה ימשך עוד ועוד..... ואפילו בצבא מי יודע

אז בקיצור,
תודה!.
sh33p
מזל טוב!!! :clown:
FederalBI
מזללללט:eyespop:
DjChook
צעיר ;)

סתם, בהחלט ריספקט
m0sh
quote:
Originally posted by DjChook
צעיר ;)

סתם, בהחלט ריספקט
KrazyDJs
ריספקט יוב :) עד....הסוף :p
FreaKaZoid
מזל טוב מותק
Hell_Copter
מזל טוב אח שלי!!!!!!!!
שיהיה בשעה טובה :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement